دوره «مدیریت میدانی و جهادی بر اساس مکتب شهید سلیمانی» برگزار می‌شود

دوره «مدیریت میدانی و جهادی بر اساس مکتب شهید سلیمانی» با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ - 10April 2023

دوره «مدیریت میدانی و جهادی بر اساس مکتب شهید سلیمانی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دوره مجازی «مدیریت میدانی و جهادی بر اساس مکتب شهید سلیمانی» با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

دوره مزبور مشتمل بر سرفصل‌های اهمیت و ضرورت شناخت، سلوک معنوی، جایگاه اهل بیت (ع)، حیات خانوادگی و اجتماعی، منش تشکیلاتی و نهادی، جایگاه علم، حوزه و دانشگاه، جایگاه فرهنگ و رسانه، جایگاه سیاست و حکومت، الگوی جهاد نظامی، ابعاد بین المللی، دشمن شناسی و آموزه‌های وصیتنامه‌های شهدا می‌باشد.

دوره مجازی «مدیریت میدانی و جهادی بر اساس مکتب شهید سلیمانی» از ابتدای اردیبهشت به صورت آفلاین آغاز می‌شود و هزینه شرکت در دوره ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

به کسانی که دوره را با موفقیت می‌گذرانند، گواهی مشترک موسسه امام خمینی (ره) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعطا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه با آدرس:  https://open.ikvu.ac.ir/main/register/register.php?tid=۳۹۰ در دوره مزبور ثبت نام و شرکت کنند.

همچنین شماره‌های ۰۲۵۳۲۹۰۸۱۹۳ - ۵ (داخلی ۳۶۰ و ۲۶۱) و  آدرس:  https://eitaa.com/joinchat/۱۶۲۶۹۹۶۸۰۳Cf۳e۱cc۸ef۹  در پیام رسان ایتا برای طرح سوالات و ارتباط بیشتر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار