مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

شهدای گمنام شاگردان برجسته مکتب فاطمی و علوی هستند

سرهنگ کریمی گفت: شهدای گمنام شاگردان برجسته مکتب فاطمی و علوی هستند.
کد خبر: ۵۸۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 11April 2023

شهدای گمنام شاگردان برجسته مکتب فاطمی و علوی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (سه شنبه) در مراسم گرامیداشت شهید گمنام در جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: شهید ظلمت را از جامعه اسلامی کنار می‌زند و شهادت حیات طیبه به جامعه می‌دهد و حضور شهید گمنام در جامعه تاریکی‌ها و ظلمت‌ها برطرف می‌کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه شهدای گمنام شاگردان برجسته مکتب فاطمی و علوی هستند، گفت: همه توان باید برای معرفی این الگوهای برجسته به نوجوانان و جوانان پای کار بیاید.

وی با اشاره به اینکه معنویت شهدا در جامعه تحول آفرین خواهد بود، افزود: باید از سفره معنویتی که به برکت شهید گمنام پهن می‌شود ابتدا خودمان بهره مند شویم و بعد دیگران را بهره مند کنیم و در ایام شب‌های قدر که فرصت حضور در محضر شهید گمنام را داریم باید از این فرصت برای رشد و کمال خود و جامعه به خوبی استفاده کنیم.

کریمی با بیان اینکه تجلیل و تکریم از شهید گمنام تجلیل از ارزش‌های الهی و اسلامی است، گفت: جامعه امروز نیازمند نهادینه سازی این اقدام ارزشمند است و جامعه‌ای که در آن عطر و بوی شهادت طنین انداز شده از توطئه‌های دشمنان در امان می‌ماند و مسیر سربلندی را طی خواهد کرد.

وی بیان کرد: شهدا برای ایران اسلامی آزادی، عزت، کرامت، اقتدار و امنیت حاصل کردند و امروز باید دستاوردهای مجاهدت شهدا برای جوانان و نوجوانان به خوبی تبیین شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تأکید کرد: شهدا با معرفتی که بایستی به آن چیزی که باید انجام می‌دادند بهترین مسیر را انتخاب کردند و امروز ما باید نسبت به وظایف و رسالت‌هایمان آگاه باشیم و مهمترین مسئله‌ای که شهدا به آن اهتمام داشتند مسئله ولایت است و لذا پیروی از ولایت مهمترین پیام امروز شهدا است و به برکت خون مطهر شهدا انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است.

وی خاطر نشان کرد: افتخار این را داریم در ایام شب‌های قدر میزبان پیکر مطهر شهید گمنام باشیم و امشب این شهید در برخی از مراسم‌های شب قدر در اراک حضور پیدا خواهد کرد.

انتهی پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار