فرمانده سپاه فجر فارس:

۵۰۰ جهیزیه بعد از ماه رمضان میان نیازمندان توزیع می‌شود

سردار «بوعلی» با بیان اینکه ۵۰۰ جهیزیه در حرم حضرت شاهچراغ (ع)‌ توزیع شد و  ۵۰۰ جهیزیه دیگر هم بعد از ماه رمضان توزیع می‌شود گفت: اعتبار آن حدود ۴۰ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر: ۵۸۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 13April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ «یدالله بوعلی» در آیین توزیع دو هزار بسته معیشتی که امروز توسط حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در ساختمان سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد ضمن تقدیر از تلاشهای شهرداری شیراز، بسیج اقشار و قرارگاه احمدبن موسی(ع) که در موضوعات محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند با بیان اینکه استان فارس همواره در خدمت‌رسانی به نیازمندان در مقام نخست قرار دارد اظهار داشت: بنا به نص صریح قرآن کریم، خداوند در خدمت به محرومین پاداش و برکت زیادی قرار داده است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: ۵۰۰ جهیزیه در حرم حضرت شاهچراغ (ع)‌ توزیع شده و  ۵۰۰ جهیزیه دیگر هم بعد از ماه رمضان توزیع می‌شود که اعتبار آن حدود ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

این مقام ارشد در سپاه فارس افزود: در وهله نخست، ۱۰۰هزار بسته معیشتی در ماه رمضان برای استان فارس هدف‌گذاری شده بود که با توجه به محدودیت بودجه، بسترمهیا نبود؛ اما با شروع حرکت، بسته‌های بی‌شماری آماده شد که این نشان می‌دهد که هم مردم در این امر خیر پیشقدم هستند و هم خداوند برکت می‌دهد و کار به نحو احسن انجام می‌شود.

سردار بوعلی تصریح کرد: نکته مهم این است که هر وقت کنار هم قرار می‌گیریم، خداوند گره را باز می‌کند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در مورد اعطای جهیزیه به محرومین، اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: بیش از ۱۲ مرحله توزیع جهیزیه به وسیله مشارکت خیرین انجام شده است.

این مقام عالی سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: سپاه فارغ از وظایف سازمانی هرجا که موضوع مردم و نیاز بوده، با نیت  گره‌گشایی، حتما ورود کرده و کمک می‌کند و در این مسأله هیچ تردیدی وجود ندارد.

سردار بوعلی با بیان اینکه  سپاه فجر خود را همواره در کنار شهرداری دیده و از هیچ کمک دریغ نداشته است، تصریح کرد: شهرداری هدفی به غیر از خدمت به مردم ندارد و تکلیف شهرداری، ارائه خدمات به بهترین نحو در سطح شهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار