مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

جانبازان عزیز ما شهدای زنده ای هستند که حماسه‌ها را نفس می‌کشند

سردار مرادحاجتی گفت: جانبازان عزیز ما شهدای زنده ای هستند که حماسه‌ها را نفس می‌کشند و هر لحظه با تحمل این همه رنج و درد و سختی، شاید هر روز خدا شهید می‌شوند.
کد خبر: ۵۸۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ - 13April 2023

جانبازان عزیز ما شهدای زنده ای هستند که حماسه‌ها را نفس می‌کشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز به دیدار «عبدالعلی ذاکری» جانباز قطع نخاعی خوزستان رفت و ضمن آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات برای وی اظهار داشت: جانبازان عزیز ما شهدای زنده ای هستند که حماسه‌ها را نفس می‌کشند و هر لحظه با تحمل این همه رنج و درد و سختی، شاید هر روز خدا شهید می‌شوید و این، رسالت ما را در مقابل شما دوچندان می‌کند.

وی ضمن تقدیر از جانباز صد در صدی خوزستان از زحمات همسر وی نیز تجلیل کرد و افزود: لحظه به لحظه زندگی با جانبازان، ایثار و از خود گذشتگی است و امیدوارم که همسران و فرزندان این یادگاران دوران حماسه و جهاد همیشه در سلامت و آرامش باشند و یقین بدارند که مواظبت از این عزیزان ملت، برایشان اندوخته ای برای آخرت می‌شود.

سردار مرادحاجتی با درخواست دعا از جانباز خوزستانی، گفت: وجود شما عزیزان که الگوی ملموس دوران حماسه و ایثار هستید، لبریز از درس معرفت، صبوری و اخلاص است. درسی که باید در همه مدارس و محافل علمی تدریس شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تکریم از جامعه جانباز را یک وظیفه انقلابی دانست و یادآور شد: جانبازان به ما محتاج نیستند بلکه مائیم که به دعای خیر آن‌ها، هنر صبوری و استقامت‌شان محتاجیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار