بیانیه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا به مناسبت روز جهان قدس؛

روز قدس از مراسم دندان‌شکن و ابهت‌آفرین جهان اسلام در برابر جهان کفر است

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای مردم را به شرکت در راهپیمائی این روز بزرگ دعوت کرد.
کد خبر: ۵۸۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 13April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای مردم را به شرکت در راهپیمائی این روز بزرگ دعوت کرد.

در این بیانیه‌ آمده است:

وحدت جهان اسلام در ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه معمار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با هدف جلوگیری از نسیان مسئله فلسطین و مقابله با تلاش گسترده دشمنان جهان اسلام برای محور مقاومت و یا به حاشیه راندن موضوع فلسطین از مسایل اصلی منطقه و جهان اسلام، ضرورتی است که همواره مورد تأکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب حمایت از ملت فلسطین و گروه‏ های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم است.

در همین راستا، جهاد گران مومن و انقلابی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا، با هدف استقرار عدالت اجتماعی، پیشرفت و آبادانی و رفع محرومیت از چهره مناطق محروم تلاش وافری داشته‌اند.

از آنجا که آیین روز قدس یکی از مراسم های دندان‌شکن و ابهت‌آفرین جهان اسلام در برابر جهان کفر و الحاد است، لذا جهادگران و کارکنان قرارگاه ویشرفت هم چون دیگر اقشار مختلف جامعه و دوشادوش ملت شریف ایران در این راهپیمایی و گردهمایی عظیم شرکت خواهند کرد.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت این روز مبارک و شریف از آحاد مردم آزاده استان بویژه اهالی محترم و تلاشگر دهستان های هدف قرارگاه (جوشین ورزقان، ورگهان اهر، کاغذکنان شمالی میانه، میشه پاره کلیبر، جنوب غربی چاراویماق و چهاردانگه هوراند) دعوت می‌کند با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف و مبارزات مشروع و قهرمانانه علیه اشغالگران صهیونیست اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار