در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به‌مناسبت روز جهانی قدس آمده است؛

ایجاد پیوند عمیق و ناگسستنی بین سرنوشت فلسطین و مسلمانان

سردار «تقوی» با صدور پیامی، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس، فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین دانست.
کد خبر: ۵۸۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 13April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم استان خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، حضور يكپارچه و وحدت‌بخش جهان اسلام را در دفاع از آرمان‌های فلسطين، بستری برای حماسه‌سازی اقتدار در این روز دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع از آرمان فلسطين و قيام آزادی‌خواهانه ملت مسلمان و مقاوم اين كشور اشغالی يك نقشه راه برای همه مسلمانان جهان است كه توسط معمار كبير انقلاب اسلامی، حضرت امام خمينی (ره) بنا نهاده شده تا وحدت و يكپارچگی را در راه جهاد و مقابله با ظلم و ستم جاوادانه سازد.

روز قدس روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبران است، این روز مقدس یادآور حماسه ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل شد تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

در حماسه اقتدار روز قدس، كاركنان فرماندهی انتظامي خراسان رضوی نيز به عنوان خادمان حريم نور و معرفت در مشهدالرضا با اجرای طرح هاي ويژه انتظامی و ترافيكی نظم و امنيت اين راهپيمايی باشكوه را برقرار ساخته و همراه خانواده‌های ولایی و انقلابی خود فرياد انزجار خود از اسرائيل صهيونيست، آمريكای جنايتكار و حاميان آن‌ها را اعلام داشته و بر جهاد مقدس در راه دفاع از فلسطين تاكيد خواهند كرد.

اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مومن و روزه‌دار استان دعوت می‌کنم با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشان و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار