آغاز رژه ۲۷۰۰ شناور بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور؛

سردار تنگسیری: پیام رژه همبستگی با ملت فلسطین است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز بیش از ۲۷۰۰ شناور بسیج مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دریای خزر، خلیج فارس ودریای عمان رژه می‌روند.
کد خبر: ۵۸۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 13April 2023

سردار تنگسیری: پیام رژه همبستگی با ملت فلسطین استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در مراسم آغاز رژه بسیج دریایی اظهار داشت: بسیج مردمی در دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان رژه‌ای را در دریا در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین هماهنگ با دیگر کشور‌های مسلمان برای اولین بار برگزار می‌کنند و این نشان دهنده آن است که فلسطین تنها نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۱۲۰ کشور برای دفاع از فلسطین، پرچم این کشور را به دست گرفته اند و حتی در کشور‌های اروپایی و انگلیس نیز پرچم مردم مظلوم فلسطین را به دست ملت‌ها گرفته شده است و فلسطین و فلسطینیان اگر چه مظلومند، اما چون به الله متصلند، قوی هستند و امروز پشتیبانی مردم از این مردم مظلوم، بی سابقه است.

به گفته سردار تنگسیری، امروز بیش از ۲۷۰۰ شناور مردمی در قالب بسیج مردمی در شمال و جنوب کشور برگزار می‌کنند که استقبال گسترده‌ای از این اقدام صورت گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: امروز شیعه و سنی در سواحل شمالی و جنوبی کشور همدل و همراه این رژه بزرگ را برگزار می‌کنند.

وی با بیان این که پایه اصلی بسیج دریایی را برادران اهل سنت تشکیل می‌دهند که در تمامی موارد و بحران‌ها از جمله در سیل خوزستان و ... پای کار بودند و امروز بسیج دریایی نیز میزبان حضور این عزیزان است و بیش از ۶۵۰ ناوگروه با ۴۵ هزار فروند شناور تا به امروز سازماندهی شده است و این استقبال رو به افزایش است.

سردار تنگسیری تأکید کرد: همزمان با این رژه دریایی در دیگر کشور‌های مسلمان نیز شاهد چنین اقدام مشابهی خواهیم بود و در لبنان، فلسطین و برخی کشور‌های آسیای شرقی و نیز در دیگر مناطقی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد، این رژه برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، پیام این اقدام را به رژیم کودک کش صهیونیستی دانست که بداند مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و هر ساله بر شکوه حمایت از این ملت نیز افزوده می‌شود و مردم فلسطین و غزه بدانند که ما پشتیبان آن‌ها در زمان و دریا هستیم و اگر فرمان، ولی امر ما صورت گیرد از دریا نیز به مانند خشکی سرازیر خواهیم شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار