مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

آزادی فلسطین در گرو تقویت جبهه مقاومت است

سردار «ملکی» گفت: آزادی فلسطین در گرو تقویت جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ - 13April 2023

آزادی فلسطین در گرو تقویت جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فلسطین دیار ادیان مختلف از جمله مسلمانان، مسیحیان و یهودیان است ومسلمانان غالب جمعیت فلسطین را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: رژیم کودک کش صهیونیست در سال ۱۹۴۸ توسط انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها جان گرفت که بخش اعظم این سرزمین را تصرف کردند.

وی با بیان اینکه از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۷۳ چهار جنگ بزرگ بین اعراب و صهیونیست‌ها شکل گرفت و در همه این جنگ‌ها اعراب شکست خوردند، اذعان داشت: در جنگ ۱۹۷۳ اعراب در آستانه پیروزی بودند که با ورود سازمان ملل و بحث صلح، اعراب شکست خوردند.

سردار ملکی ادامه داد:با توجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و غصب این سرزمین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع فلسطین محور اول جهان اسلام قرار گرفت و با اعلام امام راحل مبنی بر روز جهانی قدس، راهپیمایی ضداستکباری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ایران و کشور‌های اسلامی و اروپایی راهپیمایی انجام می‌شود و هر سال بهتر و قویتر از گذشته برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه روز قدس یک موج برای بیداری و بصیرت افزایی در بین مسلمانان ایجاد کرد، ادامه داد: امروز مردم جهان اسلام خواهان آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی هستند و با تقویت گروه‌های مقاومت در فلسطین و بویژه نوار غزه، کرانه باختری، سوریه و لبنان این رژیم به فرموده رهبر معظم انقلاب ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: قریب به هشت سال از پیش بینی رهبر معظم انقلاب گذشته و امید داریم با تلاش جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی برای همیشه ریشه‌اش محو و نابود شود.

این مسئول اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها راه آزادی فلسطین را برگزاری رفراندوم می‌داند و در این صورت صد در صد حاکمیت به مسلمان برمی‌گردد و سرزمین فلسطین آزاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با روند پیش روی‌هایی که جبهه مقاومت در این سرزمین دارد، به زودی قبله اول مسلمانان از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد شود.

سردار ملکی با اشاره به اتفاقات اخیر که در جهان عرب ایجاد شد، گفت: کشور‌های عرب متوجه شدند آزادی فلسطین در گرو تقویت جبهه مقاومت با محوریت ایران است و با بیداری که در کشور‌های مسلمان منطقه، فلسطین، لبنان و سوریه اتفاق افتاد به زودی شاهد اهتزاز پرچم مقدس فلسطین در سرزمین‌های مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار