بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز قدس؛

روز قدس تجلی اتحاد جهان اسلام بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ - 13April 2023

روز قدس تجلی اتحاد و وحدت جهان اسلام بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و اسراییل غاصب است.در این روز مردم روزه دار ایران اسلامی که قریب یک ماه در ماه مبارک  رمضان به خودسازی معنوی پرداخته اند با وحدت و یکپارچگی بی‌نظیری و همصدا با دیگر مسلمانان روزه دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف حمایت می کنند.

روز قدس تجلی اتحاد و وحدت جهان اسلام بر علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز فریاد مسلمانان جهان است برای آزادی مردم مظلوم فلسطین که سال‌ها در ظلمی آشکار رنج آوارگی، بی خانمانی، نسل کشی، زندان، شکنجه، جنگ و مصائب را متحمل شده‌اند.

روز قدس میراث گران‌بهای  معمار کبیر انقلاب اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس همراه و همدل با ملت بزرگ و متعهد به آرمان اسلام و حضرت امام خمینی (ره) ضمن گرامی داشت شهدای عزیز فلسطینی و جبهه مقاومت، از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی می‌خواهد برای زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به دعوت امامین انقلاب برای همراهی با مظلومین عالم و حمایت از قبله اول مسلمین جهان، بار دیگر جلوه ای حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار