بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز جهانی قدس؛

جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از «فلسطین» است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ - 13April 2023

جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از «فلسطین» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرموده امام راحل به روز جهانی قدس نامگذاری شده است روز ابراز انزجار و خشم و نفرت از رژیم کودک کش صهیونیستی و استکبارجهانی و یکی از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
روز جهانی قدس که به فرموده امام راحل «روز اسلام و روز حکومت اسلامی و حیات اسلام است» به جهان اسلام و ملت آزاده و مسلمان دنیا تعلق دارد و مسلمانان جهان وظیفه دارند این روز را که نماد وحدت، انسجام و همدلی است گرامی بدارند.

امروز قدس شریف به فرموده رهبر معظم انقلاب «مسئله اساسی و مهم است» و جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار حمایت از فلسطین تا نقطه رهایی و آزادی این سرزمین مقدس از چنگال اشغالگران صهیونیست ایستاده و به برکت بیداری اسلامی و با تقویت جبهه مقاومت در مقابل ظلم و باطل می‌ایستد و دست متجاوزین و قدرت‌های استکباری را که به جان امت اسلام افتاده اند، قطع خواهد کرد و راهپیمایی روز جهانی «قدس» فریاد رسای مسلمانان علیه این سرطان کشنده صهیونیستی است که پرشورتر و باشکوهتر از سال‌های گذشته در سراسر جهان برگزار می‌شود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام می‌دارد، از عموم ملت مسلمان و همیشه در صحنه دیار علویان و بویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها