مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

بالاترین معروف حمایت از فلسطین است

حجت الاسلام رضایی بالاترین معروف را حمایت از فلسطین دانست و گفت: روزی خواهد رسید که مسلمانان با ذکر الله‌اکبر، رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ - 13April 2023

بالاترین معروف حمایت از فلسطین است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در سلسله نشست‌های مجازی مرکز نسرا سازمان فضای مجازی لرستان ویژه طلاب و فعالان سواد رسانه‌ای لرستان که با موضوع روز قدس برگزار شد، اظهار  داشت: روز قدس را باید یک فریضه و الزام بدانیم و جهان اسلام باید اعلام انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم ایران اسلامی و مسلمانان در جهان اسلام علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر به مجاهدان فلسطینی جلوی پیش‌روی رژیم صهیونیستی را می‌گیرد، گفت: پیام امام راحل(ره) مبنی بر اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نور امیدی در دل مجاهدان فلسطینی ایجاد می‌کند و سبب اتحاد جهان اسلام است.

رضایی با اشاره به اینکه قدس قبله اول مسلمانان است و تمام ادیان الهی برای این مکان احترام قائل هستند، افزود: روز قدس بیان کننده این نکته است که دشمنان بدانند نمی‌توانند در ممالک اسلامی تصرف داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به چرایی حمایت از مردم فلسطین به‌عنوان قبله اول مسلمانان، تصریح کرد: کشتارها، غارت‌ها و خیانت‌هایی که بر علیه ملت مظلوم فلسطین انجام شده و نزدیک به ۱۰۰ هزار شهید از اول مبارزه‌ ملت مظلوم فلسطین تاکنون با رژیم صهیونیستی شهید تقدیم اسلام شده است و رژیم صهیونیستی به هیچ قانونی پایبند نیست و به شرایط بین‌المللی تعهدی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اما به‌عنوان یک انسان باید از انسان‌ها و از مظلومیت ملت مسلمان و مظلوم فلسطین دفاع کنیم، اظهار کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین به‌عنوان یک اقدام انسانی است کمااینکه مقاومت متشکل از ملت مظلوم فلسطین، در نقاط مختلف غزه و کرانه باختری، لبنان سوریه تشکیل شد و از توطئه اسرائیل را بنا داشتند همه ممالک اسلامی تحت سلطه خود قرار دادند جلوگیری شد.

رضایی روز قدس را روز جهان اسلام دانست و با بیان اینکه در منظومه فکری امام خمینی(ره) راه حمایت از قدس بازگشت به اسلام واقعی است، گفت: شعار اسلام ایستادگی در برابر دشمن، زیر بار ظلم نرفتن و سازش ناپذیری در برابر ظالم است.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه روز قدس بیان کننده این است که مسئله‌ فلسطین مسئله‌ اول جهان اسلام است و در مقابل رژیم صهیونیستی باید ایستادگی کرد، افزود: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت از تروریسم است و دشمن برای ملت فلسطین باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از تعدادی از شهدا مانند شیخ احمد یاسین، سیدعباس موسوی و سردار سلیمانی با عنوان شهید قدس یاد می‌کند، تصریح کرد: سردار سلیمانی سبب اتحاد جبهه مقاومت شد و ثابت شد مقاومت برگ برنده نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف است.

رضایی با بیان اینکه اگر دین خدا را یاری کنیم خدا همراه ما خواهد بود و اگر به‌خاطر خدا از بیت‌المقدس حمایت می‌کنیم مطمئن هستیم خدا ما را در این راه مقدس یاری خواهد کرد، گفت: دشمنان می‌خواستند یمن را بگیرند اما مقام معظم رهبری فرمودند این اتفاق نخواهد افتاد و امروز می‌بینیم بعد از هشت سال یمن زنده است و شاهد مذاکره صلح با این کشور هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اعتقاد داریم نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان مقاومت خواهد کرد و امروز بالاترین معروف در جهان اسلام حمایت از فلسطین است و روز قدس برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت شریف ایران افزوده خواهد شد، گفت: بزرگ‌ترین معروف در جهان اسلام مبارزه با رژیم صهیونیستی است و قطعاً روزی خواهد رسید که مسلمانان با ذکر تکبیر و الله‌اکبر، رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان جهان اسلام در روز قدس امسال باید با حضور خود برگ زرینی به افتخارات خود اضافه کرده و اتحاد خود را به منصه ظهور برسانند، گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران شبانه‌روز در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند تا مردم شیرینی و حلاوت جمهوری اسلامی ایران را بیشتر احساس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها