رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر داد؛

اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در ساری

«بیگلری» از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مناطق درونشهری شهرستان ساری در روز قدس خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ - 13April 2023

اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «نصرالله بیگلری» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های گرامی در ماه پر خیر و برکت رمضان، اظهار داشت: به منظور تسهیل در آمد و شد شهروندان و اجرای مراسم روز قدس، محدودیت‌های تردد در برخی از مناطق شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور در شهر ساری مسیر‌های منتهی به میدان امام، خیابان آزادی، از تقاطع خاقانی و شیخ طبرسی به سمت ابن شهر آشوب تا پایان مراسم راهپیمایی مسدود خواهدبود.

وی همچنین از انسداد سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت، بلوار طالقانی به میدان شهدا و خیابان ملامجدالدین تا پایان مراسم نیز خبر داد و اظهار داشت: شهروندان گرامی ضمن برنامه ریزی برای تردد خود در ساعت‌های یاد شده می‌توانند از سایر مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه متذکر شد: محدودیت‌های تردد در سایر شهرستان‌های تابعه نیز مطابق با زمان‌های اعلام شده در آن شهرستان‌ها به اجرا در خواهد آمد که از طریق رسانه‌های محلی به اطلاع مردم عزیز رسانده خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار