فرمانده انتظامی کرمان:

امیدواریم با نابودی صهیونیست‌ها جشن پیروزی کامل مسلمانان در تمام دنیا رقم خورد

سردار «ناظری» گفت: همه مردم در راهپیمایی روز قدس می‌آیند تا خشم خود را نسبت به صهیونیست نشان دهند و امیدواریم با نابودی صهیونیست‌ها و این رژیم غاصب به یاری خدا جشن پیروزی کامل مسلمانان در تمام دنیا رقم خورد.
کد خبر: ۵۸۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ - 14April 2023

روز قدس حلقه واسط اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مردم با حضور حماسی خود در این راهپیمایی نشان دادند با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هیچ تعارفی ندارند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم در راهپیمایی روز قدس می‌آیند تا خشم خود را نسبت به صهیونیست نشان دهند و امیدواریم با نابودی صهیونیست‌ها و این رژیم غاصب به یاری خدا جشن پیروزی کامل مسلمانان در تمام دنیا رقم خورد.

سردار ناظری با بیان اینکه روز قدس حلقه واسطی بین مسلمانان جهان برای ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر است گفت: هر چه جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر می‌شود حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نیز افزایش می یابد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان و همچنین نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان از ساعت ۱۰ و از چهارراه توحید (ارگ) به سمت مصلای امام علی (ع)، محل برگزاری آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها