فرمانده مرزبانی استان مازندران:

حضور در راهپیمایی روز «قدس» پایه‌های اسراییل را متزلزل می‌کند

سردار «حسینی» گفت: لبیک به فرمان امام و حضور در راهپیمایی روز قدس پایه‌های اسراییل را متزلزل می‌کند.
کد خبر: ۵۸۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 14April 2023

حضور در راهپیمایی روز قدس پایه‌های اسراییل را متزلزل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سید تقی حسینی» فرمانده مرزبانی استان مازندران امروز در سخنرانی روز قدس در سرخ‌رود اظهار داشت: امروز اگر ظلم و ستم در جهان علیه مسلمانان است، وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که اسرائیل رفتنی است و دلایل آن را شاهد امروز هستیم.

وی افزود: قریب به ۸۰ سال مسلمانان فلسطین مورد شکنجه و ستم قرار گرفتند، امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما دستان مردم مظلوم فلسطین را پر کردیم.

سردار حسینی با بیان اینکه ما امروز شاهد اضمحلال اسرائیل هستیم و مسئولان آنان دچار مشکل شدند، ادامه داد: جبهه مقاومت امروز پیروز است و ما خوشحالیم که در کنار آن‌ها نقش آفرینی می‌کنیم.

به گفته فرمانده مرزبانی مازندران لبیک به فرمان امام و حضور در راهپیمایی روز قدس پایه‌های اسراییل را متزلزل می‌کند.

وی اذعان داشت: امروز در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور پیدا کردیم و ما افتخار می‌کنیم به ولایت فقیه خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی است.

این مسئول با عنوان اینکه اموری که مربوط به امور مسلمین است باید یک مسلمان توجه کند، گفت: مردم ما در این امور به خوبی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.  

فرمانده مرزبانی مازندران با بیان اینکه هر چه کشور‌های اسلامی هم افزایی ایجاد کنند پایه‌های دشمن متزلزل می‌شود، اضافه کرد: ما برای ایجاد هم افزایی بیشتر به دکترین رهبری عمل خواهیم کرد.

سردار حسینی ابراز داشت: با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقش آفرینی مسئولین مشکلات حل می‌شود و ما نباید مایوس شویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی همان عملیات روانی ذهن را تخریب می‌کند و دشمنان امروز در صدد ایجاد ناامیدی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار