معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تهدیدی برای کشورهاست

رضایی گفت: ارتباط با اسرائیل یک تهدید است و هر کشوری که با اسرائیل ارتباط می‌گیرد، اولین قربانی آن خودش است.
کد خبر: ۵۸۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 14April 2023

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تهدیدی برای کشورهاست

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز (جمعه) در راهپیمایی روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روز قدس ۲ تفسیر مهمی دارد؛ اول حمایت از فلسطین و دوم وحدت و انسجام بین ملت‌های جهان اسلام. این ابتکار حضرت امام خمینی (ره) که از ایران شروع شد، روزبه‌روز پهنه بیشتری از جهان را دربر می‌گیرد؛ چراکه اسرائیل یک لکه ننگ و لکه سیاهی بر چهره بین‌الملل است که پرچم مبارزه با این لکه ننگ توسط مسلمانان در جهان برافراشته شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: مقاومت اسلامی در حقیقت یک فریادی علیه ظلم و ستم بین‌المللی است که از ایران و منطقه برخاسته و روزبه‌روز هم گستردگی بیشتری پیدا می‌کند؛ چون شعار‌های جبهه مقاومت، شعار‌های دفاع از صلح، انسانیت و حقیقت است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور، افزایش رابطه با همسایگان را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که همه کشور‌های آن اسلامی بوده و به دنبال پیشرفت هستند و همگی دشمن مشترکی دارند؛ لذا هیچ دلیلی وجود ندارد که بین کشور‌های منطقه اختلافی وجود داشته باشد.

رضایی با اشاره به عدم موفقیت رژیم صهیونیستی در عادی سازی روابط با کشور‌های اسلامی، تصریح کرد: اسرائیل با چهره نفاق با کشور‌های اسلامی برخورد می‌کند و هر جا که وارد شده نیز باعث اختلاف و درگیری شده است.

وی افزود: بسیاری از ناامنی‌هایی که ما امروز در جهان اسلام و کشور‌های منطقه داریم، با تحریک رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد؛ بنابراین ارتباط با اسرائیل یک تهدید است و هر کشوری که با اسرائیل ارتباط می‌گیرد، اولین قربانی آن خودش است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما براساس سیاست همسایگی به طور جدی به دنبال این هستیم که در کشور‌های همسایه اتحاد استراتژیک به ویژه در اقتصاد و تجارت به‌وجود بیاوریم و به سوی هم افزایی بیشتر حرکت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار