نفر اول ورزش‌های الکترونیکی نمایشگاه قرآن در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جام رمضان به نمایشگاه قرآن جذابیت داد/ خانواده در مسیر حفظ قرآن در کنارم بود

بیجانلو با تاکید براینکه جام رمضان جذابیت بیشتری به نمایشگاه قرآن داد، گفت: من حفظ قرآن را با کمک خانواده و بدون هیچ گونه بهره‌گیری از کلاس‌های آموزشی قرآن انجام داده‌ام.
کد خبر: ۵۸۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۷ - 16April 2023

«محمدمهدی بیجانلو» نفر اول ورزش‌های الکترونیکی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن که با عنوان جام رمضان در بخش نوجوان این رویداد در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اظهار داشت: من از بچه‌گی ورزش‌های الکترونیکی را دنبال می‌کردم، اما مدت دو سالی این این روند را به‌صورت آنلاین دنبال می‌کرد و در طول هفته ۱۰ تا ۱۵ ساعت برای این کار زمان صرف می‌کنم.

این نوجوان «دهه هشتادی» که با معدل ۲۰ درحال تحصیل است، درباره علت شرکت در جام رمضان نمایشگاه قرآن کریم گفت: من امسال برای اولین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور پیدا کردم و با غرفه «دهه هشتادی‌ها» آشنا شدم و متوجه برگزاری جام رمضان در این بخش شدم که برای رقابت در آن ثبت‌نام کردم.

وی به تشریح روند بازی در جام رمضان نمایشگاه قران پرداخت و با تاکید براینکه هشت بازی برای رسیدن به فینال این مسابقه برگزار کرده است، افزود: سطح بازی در جام رمضان نمایشگاه قرآن از سطح بالایی برخوردار بود.

بیجانلو درباره اضافه شدن بخش بازی‌های رایانه‌ای به نمایشگاه قرآن کریم گفت: ما «دهه هشتادی‌ها» نسل بازی‌های رایانه‌ای هستیم پس اضافه شدن این بخش به نمایشگاه قرآن حتماً کار درستی است و این کار باعث جذب نوجوان‌ها خواهد شد. بلاخره نوجوان‌ها وقتی با دوستان در این فضا و رقابت قرار می‎گیرند با مفاهیم قرآنی آشنا می‌شوند که در مراکز دیگر تجربه نمی‌شود.

این حافظ قرآن درباره فعالیت‌هایی در که زمینه قرآن دارد، گفت: بنده تاکنون توفیق پیدا کرده‌ام و حدود ۱۲ جزء قرآن را حفظ کرده‌ام؛ من حفظ قرآن را با کمک خانواده و بدون هیچ گونه بهره‌گیری از کلاس‌های قرآن انجام داده‌ام.

وی پیرامون غرفه «دهه هشتادی‌ها» عنوان کرد: من از فعالیت‌هایی که در این غرفه به نوجوان‌ها و دهه هشتادی‌ها ارائه می‌شد خیلی رضایت داشتم؛ پیشنهاد می‌کنم جریان مسابقات جام رمضان در این نمایشگاه روند تندی داشته باشد تا زمان کمتری از بازیکنان گرفته شود؛ البته در مجموع سطح بندی‌ها و بازیکنان خیلی خوبی در این نمایشگاه حضور داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار