در نشست شورای معاونین و مسئولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار کارگر: لزوم تلاش شبانه‌روزی مسئولین برای حل مشکلات کشور/ دشمنان بنیان خانواده را هدف قرار داده‌اند/ حجاب امری قانونی و اجرای آن ضروری است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در حوزه حجاب باید به وظایف خود عمل کنند، گفت: حجاب یک امر قانونی و شرعی است که اجرای آن مانند سایر قوانین ضروری و مهم است.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ - 15April 2023
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست شورای معاونین، رؤسای سازمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیران کل ادارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور که به‌صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.
 
سردار کارگر در این نشست با بیان اینکه اولویت‌ها در کلیه امور باید بر اساس چهار اصل باشد، اظهار داشت: «اجرای قانون در تمام شئونات کاری»، «عمل بر اساس اندیشه امامین انقلاب اسلامی»، «تقوای الهی» و «اخلاق اسلامی» چهار اصل اساسی است که باید سرلوحه فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گیرد.
 
سردار کارگر: لزوم تلاش شبانه‌روزی مسئولین برای حل مشکلات/ تضعیف بنیان خانواده مهم‌ترین هدف دشمن است
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزایش آستانه تحمل مسئولین را امری ضروری دانست و با تاکید بر اینکه این کار با اخلاق اسلامی ممکن خواهد بود، ادامه داد: امروز یکی از اولویت‌‌های مسئولین کشور در انجام ماموریت‌ها، کار جهادی و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مردم است؛ ما در کشور برای حل مشکلات به کار جهادی و شبانه‌روزی نیاز داریم و نباید انجام امور محوله محدود به ساعت کاری باشد. 
 
سردار کارگر در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در حوزه حجاب باید به وظایف خود عمل کنند، گفت: حجاب یک امر قانونی و شرعی است که اجرای آن مانند سایر قوانین ضروری و مهم است، لذا همه موظف هستند از قوانین و مجریان آن حمایت کنند.

سردار کارگر: لزوم تلاش شبانه‌روزی مسئولین برای حل مشکلات/ تضعیف بنیان خانواده مهم‌ترین هدف دشمن است
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه امروز دشمنان خانواده و بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده‌اند و هدف اصلی آن‌ها زنان است، تصریح کرد: اکثر زنان در جمهوری اسلامی ایران به مسئله حجاب اعتقاد دارند و کسی مخالف آن نیست و مشکلات موجود نیز به‌زودی حل می‌شود.
 
سردار کارگر در پایان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ باید سرعت اجرای اقدامات و فعالیت‌ها بیشتر از گذشته شود، خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی و موزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سراسر کشور باید با تلاش مضاعف در زمان مقرر آماده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار