رئیس هئیت دوومیدانی استان همدان خبر داد؛

برگزاری برنامه استعدادیابی روستایی دوومیدانی در نهاوند + تصاویر

«بنوان» گفت: نخستین برنامه استعدادیابی روستایی دوومیدانی در راستای کنگره هزار شهید استان همدان در نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ - 15April 2023

«مسعود بنوان» رئیس هئیت دوومیدانی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: نخستین برنامه استعدادیابی دوهای استقامت و نیمه استقامت استان همدان ویژه مناطق مستعد دو ومیدانی روستایی در روستای «تکه» نهاوند زادگاه قهرمانان دو ومیدانی و ورزشکاران شهید برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه استعدادیابی که در روشی جدید در طبیعت همراه با موانع مختلف مانند آب گل جاده خاکی و بین مزارع و باغی به صورت مسابقه‌ای و رقابتی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به مسافت دو و سه کیلومتر برگزار شد.

برگزاری برنامه استعدادیابی روستایی دوومیدانی در نهاوند + تصاویر

رئیس هئیت دوومیدانی استان همدان خاطرنشان کرد: دلیل انتخاب روستای «تکه» که مرکزیت چند روستا را هم دارد این است که یکی از قطب‌های پرورش استعدادهای دو های استقامت و نیمه استقامت در استان همدان و ایران است و قهرمانان تیم ملی در رشته‌های صحرانوردی و استقامتی مانند «کرم سهرابی»، «مسعود سهرابی»، «محسن پیرزادی» و ده‌ها قهرمان دیگر در سال‌های نه چندان دور از این روستا بوده اند.

برگزاری برنامه استعدادیابی روستایی دوومیدانی در نهاوند + تصاویر

بنوان ادامه داد: شهدای ورزشکاری مانند شهید «نادری» و «پیرزادی» و سردار شهید «حیدر سهرابی» شهید شاخص سال ۱۴۰۱ از فرزندان این روستا بوده‌اند و چندین دهه است ورزش در این روستا رونق دارد و رویکرد کنگره ۸ هزار شهید استان هم کشف استعدادهای جدید در مناطق روستایی است

برگزاری برنامه استعدادیابی روستایی دوومیدانی در نهاوند + تصاویر.

وی با بیان اینکه این برنامه استعداد‌یابی تحت عنوان مسابقه دو استقامت و برنامه استعدادیابی یادبود شهدای روستای تکه است، تصریح کرد: این برنامه به همت هیئت دو ومیدانی شهرستان نهاوند و با همکاری دهیاری روستا پایگاه بسیج و خیران ورزشیار کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای «تکه» و با شرکت ۱۲۰ نونهال و نوجوان در دو رده سنی برگزار شد.

 رئیس هئیت دوومیدانی استان همدان با اشاره به اینکه این مراسم که با استقبال خوب شرکت کنندگان برگزار شد،  ادامه داد: در پایان در رده نو نهالان به ترتیب آقایان «رضا پیرزادی»، «امیرحافظ نادری»، «علی نادری»، «عباس سهرابی»، «طیب سهرابی» و «علی عبدالی» به کمیته استعدادیابی استان معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در رده نوجوانان به ترتیب آقایان «امیرعلی نادری»، «امیر حسین نادری»، «ایمان ظفری»، «محمد مبین سهرابی»، «حسن پیرزادی» و «حسین ظفری» به کمیته استعداد یابی استان معرفی شدند.

برگزاری برنامه استعدادیابی روستایی دوومیدانی در نهاوند + تصاویر

بنوان متذکر شدد: در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده سنی از طرف هیات دوومیدانی استان و شهرستان مدال و حکم قهرمانی اهدا شد و نفرات سوم تا ششم هم جایزه نقدی دریافت کردند، این برنامه در دیگر نقاط روستایی استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها