رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

مسوولان در مسیر منویات رهبری در حل مسایل اقتصادی و فرهنگی تلاش کنند

«رضائی» گفت: مسئولان در تمام مسندهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باید شرایط را درک کرده و در راستای منویات رهبری در مهار تورم و چاله‌های فرهنگی تلاش کنند و اگر به صورت همسو و متوازن این مسائل حل نشود، قطعاً شاهد کاهش اعتماد مردم به نظام خواهیم بود.
کد خبر: ۵۸۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ - 15April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «هادی رضایی»، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، امروز شنبه ۲۶ فروردین در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی این استان اظهار داشت: مسئولان در تمام مسندهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باید شرایط را درک کرده و در راستای منویات رهبری در مهار تورم و چاله‌های فرهنگی تلاش کنند و اگر به صورت همسو و متوازن این مسائل حل نشود، قطعاً شاهد کاهش اعتماد مردم به نظام خواهیم بود.

 رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بیان کرد: بحث شعار سال مطرح شده توسط رئیس جهاد دانشگاهی باید در هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان پرداخته شود تا رسانه بتواند نقش خود را در رشد تولید و مهار تورم ایفا کند.

هادی رضائی با بیان اینکه قطعاً تحقق شعار سال نیاز به هم‌فکری، هم‌‌اندیشی و هم‌افزایی رسانه‌ها دارد تا بتوانیم با یک راهبرد مسیر خود را در جهت اعتلای نظام و انقلاب مشخص کنیم، گفت: شرایطی که امروز مردم در نظام جمهوری اسلامی در آن قرار گرفته‌اند، شرایط حساسی است که می‌طلبد رسانه‌ها هم به این عرصه ورود جدی داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه امروز دشمن به نام تحول به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است، گفت:‌ رهبر معظم انقلاب هم بر تحول تأکید دارند اما تحول واقعی نیاز به شناخت ضعف‌ها دارد و باید برای این مسئله آسیب‌شناسی تخصصی انجام دهیم.

رضایی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه فارس در قله است، گفت: در قله بودن فارس ناشی از منابع و نیروهای انسانی نخبه‌ای است که در دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی ایفای نقش می‌کنند که نیاز به معرفی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار