گرامیداشت دهمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قم

مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد خاکسپاری دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قم در جوار یادمان این شهدای والامقام برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 16April 2023

گرامیداشت دهمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم دهمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حضور جمعی از مسئولان، کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

سردار «حسین کاجی» از راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس، در این مراسم با بیان خاطراتی از وفای به عهد و دیگر خصوصایات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهدا هرگز خلاف وعده شان عمل نمی‌کنند و امروز با گذشت چندین سال از دفاع مقدس از ما انتظار دارند پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل (ره) باشیم.

وی در ادامه با اشاره به آیه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» خاطرنشان کرد: شهدا همه حواس‌شان به رفتار ما در این دنیا است و از ما مراقبت می‌کنند تا دچار گناه و لغزش نشویم.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحمد بابامیری، شاعر برجسته آیینی شعرخوانی کرد. همچنین اجرای تئاتر و مرثیه سرایی و نیز تقدیر از نفرات برتر مسابقه عکاسی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه به همراه اهداء متبرکات حرم سیدالشهدا (ع) از بخش‌های مراسم فوق بود.

دو شهید گمنام ۱۷ و ۲۰ ساله مربوط به عملیات خیبر، جزیره مجنون در سال ۱۳۶۲، روز ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۲ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی قم تشییع و خاکسپاری شدند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها