استاندار فارس:

دشمن در پی تضعیف هویت دینی ملی جوان ایرانی است

«ایمانیه» گفت: دشمن با توطئه‌های مختلف و از راه‌های گوناگون در پی تضعیف هویت دینی ملی جوان ایرانی است.
کد خبر: ۵۸۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ - 16April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، امروز 27 فروردین در ضیافت افطاری با تعدادی از دانشجویان که در مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برگزار شد اظهار داشت: دشمن با توطئه‌های مختلف و از راه‌های گوناگون در پی تضعیف هویت دینی ملی جوان ایرانی است.

استاندار فارس با اشاره به این که یکی از مشکلاتی که دشمنان کشور تلاش دارند ایجاد کنند، این است که جوان ایرانی هویت ملی و دینی خود را از دست بدهد گفت: دشمن می‌خواهد جوان ایرانی احساس نکند متعلق به کشوری است که پیشینه پرافتخاری دارد.

دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه همه هویت ملی و دینی ما در کنار هم قرار می‌گیرد و همواره از آن دفاع می کنیم، افزود: همواره از اصالت های دینی و ملی خود دفاع می کنیم؛ یکی از راه های زنده نگه داشتن اصالت ملی و دینی تقویت مرکز اسناد و کتابخانه ملی است.

در ادامه این برنامه منوچهری سرپرست مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور نیز فعالیت ها و برنامه های بخش اسنادی و بخش کتابخانه ای و اهمیت کار در مدیریت را تشریح و آمادگی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور را برای نگهداری اسناد اعلام و از دانشجویان برای بازدید از مدیریت دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار