با صدور پیامی؛

سردار کارگر ۲۹ فروردین «روز ارتش» را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدر پیامی، ۲۹ فروردین «روز ارتش» را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از غیورمردان ارتشی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 17April 2023

سردار کارگر ۲۹ فروردین «روز ارتش» را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدر پیامی، ۲۹ فروردین «روز ارتش» را به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از غیورمردان ارتشی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یکی از بهترین وهوشمندانه‌ترین کار‌های بزرگ امام عزیزمان، تعیین روز ارتش بود. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

برادر ارجمندامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمدو آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام ۲۹ فروردین «روز ارتش» فرصت مغتنمی است برای یادآوری و قدردانی از مجاهدت‌های دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی در مسیر مقدس انقلاب و تمدن نوین اسلامی.

یقینا یکی از مولفه‌های مهم در منظومه دفاعی و نظامی و اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، وجود ارتش مکتبی است که همواره در رکاب مولا و مقتدای خویش حضرت روح الله و نائب بر حقش در عمل به تکالیف الهی در سنگر دفاع مقدس و پس از آن در میادین مختلف خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، جزو طلایه‌داران بوده و این نشان از وجود مردانی مجاهد و غیور است که عارفانه و عاشقانه این هدف متعالی را برگزیده‌اند.

خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی «ارتش غیرتمندجمهوری اسلامی ایران» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» همواره رضایت و خرسندی امام امت و ملت شریف و نجیب ایران را فراهم آورده و در مقابل یاس و عصبانیت دشمنان میهن اسلامی را رقم زده است.

اینجانب این روز فرخنده را به جنابعالی و یکایک فرماندهان و آحاد کارکنان ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق مجاهدت‌های بیش از پیش در رکاب فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جهاد تبیین و ادامه مسیر شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار