۷۰ داعشی در الانبار عراق از پای درآمدند

ستاد مشترک عملیات الانبار در بیانیه‎ای از کشته شدن 70 تروریست داعش از جمله قاضی این گروه تروریستی تکفیری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ - 16November 2015

۷۰ داعشی در الانبار عراق از پای درآمدند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس به نقل از الفرات نیوز، ستاد فرماندهی عملیات الانبار در بیانیهای اعلام کرد که در عملیات پاکسازی دو منطقه «البومناحی» و «البودعیج» در فلوجه، 20 تروریست کشته و 15 تن زخمی و سه خودروی حامل تیربار و توپ منهدم شدند.

نیروهای عراقی کمینگاههای تروریست ها را در منطقه البوفراج شناسایی کردند و تیراندازی از این منطقه را متوقف کردند. نیروهای عراقی همچنین چند حمله تروریستی با خودروهای بمب گذاری شده را در منطقه های البوعیثه، البوفراج و الجرایشی خنثی کردند و یک ونِ حاملِ تروریست ها را شناسایی و هدف قرار داده و همه سرنشینان آن را کشتند. علاوه بر این یک تروریست در البوفراج شناسایی و کشته شد و در الجرایشی هم یک خودروی نظامی منهدم شد.

به گزارش العالم، نیروهای عراقی همچنین یک خودروی حامل شماری تروریست را در منطقه البوفراج به ضرب موشک هدف قرار داده و منهدم کردند.

تانک های عراقی نیز یک خودروی بمب گذاری شده و یک خودروی نظامیِ حامل گروهی از تروریست ها را در منطقه های البوفراج و الجرایشی منهدم کردند. واحد موشکی ارتش عراقی نیز شش تروریست را هدف قرار داد و جان آن ها را گرفت.

نیروهای عراقی همچنین در منطقه حصیبه شرقی چهار تروریست را در حال نصب خمپاره انداز و حفر خندق شناسایی و به ضرب موشک هدف قرار دادند و آن موقعیت را با خاک یکسان کردند.
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها