در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

قالیباف: ارتش نماد قدرت درهم کوبنده ملت در مواجهه با تهدیدات است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت در هم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است.
کد خبر: ۵۸۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 18April 2023

تبریک قالیباف به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران/ ارتش نماد قدرت در هم کوبنده ملت ایرانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مصادف با روز ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است که این روز را به همه ارتشیان غیور به ویژه نیروی زمینی حماسه آفرین ارتش در دوره دفاع مقدس تبریک و تهنیت می گویم.

قالیباف بیان کرد: به روح پرفتوح همه شهدای ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهید صیاد شیرازی، شهید ستاری، شهید فلاحی، شهید نامجو و شهید بابایی درود می‌فرستیم. بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت در هم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران، شعار «ارتش فدای ملت» را تحقق دادند که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم و صمیمانه از خانواده‌های محترم ارتشیان تشکر کنیم که صبور و مقاوم در کنار مجاهدان ارتشی به زندگی خودشان ادامه می‌دهند و برای یک دفاع همه جانبه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار