در حاشیه مراسم رژه روز ارتش؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم

دریادار «ایرانی» با اشاره به تحرکات آمریکا در منطقه گفت: حضور آن‌ها فقط باعث ناامنی منطقه شده و نیرو‌های ما مراقب شیطنت‌های آن‌ها هستند.
کد خبر: ۵۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ - 18April 2023

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه را رصد می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم رژه روز ارتش، در جمع خبرنگاران در مورد شیطنت‌های ناوگان آمریکایی در منطقه اظهار داشت: ما معمولا شیاطین را ابتدا راهنمایی می‌کنیم، اما پیام ما این است که حضور آن‌ها فقط باعث ناامنی در منطقه شده و نیرو‌های ما مراقب شیطنت‌های آن‌ها هستند.

امیر ایرانی افزود: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده، به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند؛ اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت صد درصدی را در منطقه برقرار کنیم و این امنیت نه‌تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: جالب است آن‌ها در شرایطی که کشتی‌هایشان احتیاج به کمک دارند، به آن‌ها کمک نمی‌کنند، اما ما به کشتی‌های آن‌ها هم کمک می‌کنیم. آن‌ها در این منطقه جایی ندارند و بهتر است به خانه‌های خود بروند.

وی سپس به توانمندی نیروی دریایی ارتش اشاره و عنوان کرد: تجهیزاتی که در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است از بالاترین فناوری برخودار است که مفهوم آن بالاترین درجه علمی و نشان‌دهنده بالاترین درجه صنعت کشور است.

دریادار ایرانی اظهار داشت: امروز جوانان غیور و دانشگاهیان عزیز ما توانستند تجهیزاتی را برای ما مهیا کنند که ما با بهره‌گیری از این تجهیزات توانستیم در انواع محیط‌ها و دورترین نقاط آبی جهان حضور پیدا کنیم.

فرمانده نداجا گفت: وقتی در دریا‌ها حضور پیدا می‌کنیم، به‌عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان هستیم. قدرت و اقتدار در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی، علمی نقش دارند و ما این نقش را به درستی در تمام مأموریت‌ها ایفا می‌کنیم.

وی ادامه داد: توانستیم آنچه که پیام ملت عزیز ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره حامی صلح و دوستی و حامی مظلوم و برقراری صلح جهانی بوده را به کشور‌های مختلف منتقل سازیم؛ اما پیام ما در رزمایش‌ها به دشمن این است که ایرانیان توان اجرای آنچه را که اراده کرده‌اند، دارند.

امیر ایرانی تاکید کرد: اگر نیروهای ما در مقاطعی صبر پیشه می‌کنند، این صبر را به دستور مولایشان و بر اساس باور‌های خود اتخاذ می‌کنند؛ لذا دشمنان بدانند که علی‌رغم وجود مثلث تهدید، تحریم و توطئه، امروز دست مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران بلندتر از قبل است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: امروز هر حرکتی که در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌طور خاص در حوزه دریا انجام می‌شود این نوید را می‌دهد که جهان اسلام رو به رشد و ارتقا در حوزه توانمندی و توان‌بخشی به سایر جوامع منطقه و جهان است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار