پیام سرلشکر موسوی به‌مناسبت روز ارتش؛

ارتش با همدلی مومنانه نیرو‌های مسلح، دشمنان را از هرگونه تعدی ناامید کرده است

فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: ارتش در مسیر تکامل و تعالی خود با همدلی مومنانه نیرو‌های مسلح، دشمنان را از هرگونه تعدی به ایران سربلند اسلامی، ناامید کرده است.
کد خبر: ۵۸۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ - 18April 2023

پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش به‌مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همرزمان گرامی؛

روز ارتش، یادآور شور انقلابی کارکنان ارتش و اعتماد حکیمانه امامین انقلاب به نهادی برآمده از مردم و برای مردم است. پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و فرمان دوراندیشانه ۲۹ فروردین، به ارتش حیات جاودانه بخشید و میثاق ارتش، امام و امت در روز‌های پیروزی انقلاب، بیت‌الغزل استحکام پایه‌های انقلاب نوپا و منادی اقتدار ایران عزیز شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خدای متعال، نفس مسیحایی حضرت روح‌الله، لطف و دعای مردم و تلاش جهادی شما کارکنان عزتمند و همدلی صبورانه خانواده شریف و بزرگتان در جای جای ایران عزیز و در برهه‌های حساس، پرچم‌دار شایسته‌ای برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی شد.

برکات قدوم مقدس آحاد رزمندگان ارتش در دفاع مقدس و اقدامات متعدد و عزت‌آفرین شما برادران مؤمن و خستگی‌ناپذیر در سال‌های پس از جنگ تحمیلی از حرکت در مسیر خودکفایی تا ارتقای آمادگی دفاعی و حضور دلگرم‌کننده در مردم‌یاری‌ها، حلاوت برخورداری از یک ارتش ولایتمدار، مستقل و مقتدر را به جان هر ایرانی غیرتمند و شایسته احترام، نشاند.

همرزم عزیز، اینک ارتش در مسیر تکامل و تعالی خود با همدلی مومنانه نیرو‌های مسلح و با تمسک به کلام وحی «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» مردم شریف کشورمان را به وجودتان امیدوارتر و دشمنان را از هرگونه تعدی به ایران سربلند اسلامی، ناامید کرده است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با گذشته به تعبیر ژرف و دوراندیشانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز، انقلابی‌تر، مومن‌تر و کارآمدتر است و با تکیه بر بصیرت و توشه ارزشمند رضایت مقتدایش و محبت مردمی، پای در راه خدمت وجهاد و دست بر ماشه آتش دارد؛ اذن و فرمان نبرد که برسد طوفان خشم ملت رابر هر دشمنی می‌بارد.

برای همه توفیقات کسب شده، شکرگزار خدای متعالیم، یاد شهدای گرانقدر، جانبازان سرافراز و پیشکسوتان افتخار آفرین ارتش را گرامی می‍داریم و امید داریم در پرتو توجهات حضرت ولی عصر، فرماندهی مدبرانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و بهره‌مندی از معارف ناب اسلامی، همچنان سرباز شایسته امت بزرگ و عزتمند ایران سربلند اسلامی باشیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها