فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه ارتش قزوین:

اجازه هیچ فتنه‌ای را در مرز‌ها به دشمنان نمی‌دهیم

امیر سرتیپ دوم ستاد «زمانی» گفت: مرزداران تیپ 116 شهید صفوی قزوین با هوشیاری کامل، اجازه هیچ فتنه و تحرکی را در مرزها به دشمنان در غرب کشور نخواهند داد.
کد خبر: ۵۸۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 18April 2023

امیر سرتیپ دوم ستاد «علی زمانی» فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ضمن تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره با زیرکی و آمادگی کامل علاوه بر پاسداری از مرزهای کشور به خوبی توانسته در مامویت های مختلف انجام وظیفه کند و همین امر موجب شده هر سال بیش از پیش از اهمیت تصمیم تاریخی امام راحل از نامگذاری 29 فروردین در وفاداری و پاسداری از میهن اسلامی آشکارتر شده است.

وی ادامه داد: تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی به عنوان حافظان مقتدر ایران زمین با انگیزه انقلابی، علیرغم وجود هجمه‌های فرهنگی دشمنان، همیشه بیدار و استوار ایستاده و امنیت را در مرزهای غرب ایران اسلامی برقرار کرده است.

امیر زمانی افزود: فرزندان ملت در ارتش جمهوی اسلامی ایران تحت هدایت امامین انقلاب، ارتش قدرتمند را در تراز ارتش انقلابی، معنویت محور، ولایی و مردمی ارتقا دادند، امنیت مرزها را با خون پاک رزمندگان و ایثار خانواده معظمشان تأمین کرده و همواره امنیت خاطر شریف ملت را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین خاطرنشان کرد: به عنوان پشتیبان و حامی ملت ایران، تمام قد در جلوی تحرکات و فتنه گری دشمنان ایستاده‌ایم و اجازه تعدی دشمنان به مرزهای کشور را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار