فرماندار تایباد:

مرزنشینان مرزبانان واقعی هستند

«دونده» گفت: خانواده‌های مرزنشین در واقع مرزبانان واقعی هستند که تحت هر شرایطی در کنار نیرو‌های مسلح بوده و اجازه نخواهند داد تا کوچکترین خدشه‌ای به آب و خاک این کشور وارد شود.
کد خبر: ۵۸۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 27April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مهدی دونده» فرماندار تایباد در دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد «احمد اکبری» فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: با وجود نیرو‌های مسلح، هیچ مشکلی در مرز‌های شرقی ایران وجود ندارد و امنیت کامل و پایدار در مرز‌های ایران و افغانستان برقرار است.

وی به تعامل و هم افزایی بین همه دستگاه‌های اجرایی مستقر در مرز دوغارون اشاره کرد و گفت: تعامل و همراهی مجموعه اداری مستقر در گذرگاه زمینی دوغارون نیز منجر به این شده تا برخی از مشکلات و موانع در این نقطه از کشور به حداقل ممکن برسد.

دونده خاطرنشان کرد: خانواده‌های مرزنشین در واقع مرزبانان واقعی هستند که تحت هر شرایطی در کنار نیرو‌های مسلح بوده و اجازه نخواهند داد تا کوچکترین خدشه‌ای به آب و خاک این کشور وارد شود.

فرماندار تایباد با اشاره به اینکه شهرستان تایباد ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد، گفت: با اطمینان می‌توان مدعی شد که مرز‌های مشترک ایران و افغانستان یکی از امن‌ترین مرز‌های کشور است که این مهم را می‌توان در رفت و آمد قانونی اتباع کشور افغانستان در این مرز مشاهده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها