تجلیل از سردار «ملکی» به عنوان مدیر فعال عرصه هنر انقلاب در مازندران+ تصاویر

در آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی از سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیر اجرایی فعال در عرصه هنر انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۸۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ - 18April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری، حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از مسئولان و هنرمندان در دفتر نماینده، ولی فقیه برگزار شد.

در این مراسم که از سوی حوزه هنری مازندران برگزار شد، تنی چند از شاعران آئینی استان به قرائت شعر پرداختند و از هنرمندان فعال در این مرکز و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان در سال ۱۴۰۱ تقدیر به عمل آمد؛ همچنین تقدیر از جمعی از مدیران اجرایی فعال در عرصه هنر انقلاب و رونمایی از دو کتاب «قافله قلم» و «قصه آقا» از تولیدات حوزه هنری مازندران از دیگر برنامه‌ها بود.

در این مراسم از سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیر اجرایی فعال در عرصه هنر انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از سردار «ملکی» به عنوان مدیر فعال عرصه هنر انقلاب در مازندران+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار