تجلیل از چهره‌های برتر سال 1401 هنر انقلاب اسلامی در استان فارس

در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب چهره‌های برتر سال 1401 هنر انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون و همچنین چهره اول سال هنر انقلاب اسلامی در استان فارس مشخص شدند.
کد خبر: ۵۸۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 18April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب که همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی» در حوزه هنری فارس بر پا شد چهره‌های برتر سال 1401 هنر انقلاب اسلامی استان در بخش‌های گوناگون و همچنین چهره اول سال هنر انقلاب اسلامی مشخص شدند.

«وحید نمازی» رئیس حوزه هنری استان فارس در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: قطار پر توان و پر تلاش هنر انقلاب اسلامی در سال پیش رو نیز مسیر خود را پر انرژی ادامه داده و تمام تلاش و هم و غم خود را صرف تولید آثار فاخر هنری، تربیت و توانمند سازی نیروهای مومن و متعهد انقلابی می‌کند.

در این آیین که همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی برپا شد نمازی مردمی سازی جریانات هنر و توسعه مخاطب، توسعه دامنه جغرافیایی فعالیت‌های خود را از دیگر برنامه های حوزه هنری در سال پیش رو خواند.

رئیس حوزه هنری استان فارس افزود: بنا است با همدلی و همراهی هنرمندان استان و حمایت مسئولین در سال جاری با شعار فراتر از شیراز، جانی و رونقی هنری را در استان فرهنگ و هنر دوست فارس شکل دهیم.

در این ویژه برنامه احسان تابنده در رشته سرود انقلاب اسلامی و در حوزه رویدادهای هنری مردمی، سعید کریمی در سوگواره آواها و نواها و آیین عاشورایی و ایوب پرند آور در اجرای همایش شعر فاطمی در بخش تقدیر ویژه مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در حوزه ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی سید حامد ترابی مدیر دفتر تاریخ شفاهی گنج و خانواده مرحوم سید محمد جعفری مدیر فقید موسسه مها فیلم مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش‌های مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری مریم شیدا، موسیقی استودیو همراز، هنرهای نمایشی اصغر گروسی، هنرهای تصویری اسماعیل اکسیری فرد، هنرهای تجسمی محمد جواد زارع مهذبیه، داستان محمد محمودی نورآبادی و حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد هم در بخش شعر نیز تقدیر و تجلیل شدند و حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی نیز معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار