عملیات فلسطینی‌ها در «جنین» عامل برکناری فرمانده صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده یک گروهان مرزی را در جریان ناتوانی در مقابله با جوانان فلسطینی در جنین برکنار کرد.
کد خبر: ۵۸۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 19April 2023

عملیات فلسطینی‌ها در «جنین» علت برکناری یک فرمانده صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رادیو رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی در جریان درگیری امروز میان جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر نوشت که یک فرمانده در نیرو‌های گارد مرزی این رژیم به دلیل ناکامی در دستگیری فرد تحت تعقیب در عملیات جنین، برکنار شد.

وبگاه خبری «فلسطین الیوم» به نقل از این منبع عبری با بیان این مطلب توضیح داد که مقامات ارتش صهیونیستی، این فرمانده گروهان نظامی در گارد مرزی را به علت ناکامی در تعقیب و دستگیری یک فلسطینی در عملیات اخیر در جنین و به خطر انداختن نیرو‌های تحت امر خود برکنار کردند.

به نوشته رادیو رژیم صهیونیستی، مقامات ارتش رفتار این فرمانده گارد مرزی را «خطرناک و غیرقابل توجیه» دانستند.

دیروز (سه‌شنبه) به دنبال یورش نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین ۸ فلسطینی زخمی و ۳ نفر دیگر دستگیر شدند.

رسانه‌های فلسطینی امروز گزارش دادند که نیرو‌های اشغالگر تعدادی منازل در اردوگاه جنین را محاصره کردند و در حالی که جنگنده‌های این رژیم به پرواز در آمده بودند، عناصر صهیونیست با رزمندگان مقاومت درگیر شدند.

عملیات علیه رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری شدت گرفته است، به گونه‌ای که رهبران این رژیم و نهاد‌های نظامی و امنیتی آن به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات اذعان کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار