دیدار سردار «مرادحاجتی» با امیر «بیدادی» به مناسبت روز ارتش

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با حضور در دفتر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور، روز ارتش را به وی و دیگر ارتشیان دلاور تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 19April 2023

دیدار سردار «مرادحاجتی» با امیر «بیدادی» به مناسبت روز ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر امیر سرتیپ «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور، روز ارتش را به وی و دیگر ارتشیان دلاور تبریک گفت.

وی در این دیدار بر اهمیت نقش ارتش در دفاع از کشور و ملت تاکید کرد و اظهار داشت: ارتش دلاور ما به لطف خدا و به حرمت خون شهد ا در بالاترین حد از اقتدار و صلابت قرار دارد.

سردار مرادحاجتی گفت: هر لحظه ای که در این آب و خاک، احساس امنیت کنیم، روز ارتش است، روز سپاه و فراجا و دیگر نیروهای مسلح است اما روز ارتش تنها یک بهانه است که ما قدردان حماسه آفرینی، جهاد و ایثار ارتشیان دلاور در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف باشیم.

امیر بیدادی نیز ضمن تقدیر از سردار مرادحاجتی بابت همکاری همه جانبه با ارتش به خصوص در امورات مرتبط با دوران دفاع مقدس افزود: مهمترین بخش از ارتباط کاری ما این است که نقش اساسی ارتش در زمان جنگ را به درستی برای نسل امروز و فردا تبیین کنیم و خدا را شاکریم که امروزه در بهترین شرایط همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها