مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نقش‌آفرینی جهاد سازندگی در دفاع مقدس پشتوانه مردمی داشت

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: جهاد سازندگی به پشتوانه مردم در دوران دفاع مقدس نقش‌‌آفرینی می‌کرد چراکه به واسطه حضور مردم در ساختار جهاد، گردان‌ها‌ و تیپ‌های مهندسی رزمی و عقبه‌های پشتیبانی شکل می‌گرفت.
کد خبر: ۵۸۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 19April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست کمیسیون ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «نبی‌الله صابری» معاون توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان و اعضای این کمیسیون در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: دفاع مقدس پایان نیافته و بنا به تأکید فرمانده معظم کل قوا، جهاد در عرصه‌های مختلف جریان دارد.

وی افزود: نقش جهاد سازندگی و سنگرسازان بی‌سنگر در پیشبرد مأموریت‌های دفاعی و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس واضح و روشن است و کسی نمی‌تواند این نقش را نادیده بگیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: جهاد سازندگی به پشتوانه مردم در دوران دفاع مقدس نقش‌‌آفرینی می‌کرد چراکه به واسطه حضور مردم در ساختار جهاد، گردان‌ها‌ و تیپ‌های مهندسی رزمی و عقبه‌های پشتیبانی شکل می‌گرفت.

این مسئول تصریح کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در راستای اجرای مأموریت‌های محوله نسبت به پرداختن به نقش مردم، نیروهای مسلح و جهاد سازندگی در خلق حماسه جاوید دفاع مقدس اهتمام دارد.

در این نشست، اعضای کمیسیون ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ضمن بیان دغدغه‌های خود در حوزه پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های جهادگران این استان در دوران دفاع مقدس، تبیین نقش جهاد سازندگی در این حماسه در کنار پرداختن به نقش مردم و نیروهای مسلح لازم و ضروری دانستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار