دلنوشته "سارا همدانی" در آستانه اربعین شهادت پدر

هر دو پیاده به یاد بابا و به دنبال بابا....

"سارا همدانی" دختر سردار شهید حاج حسین همدانی در دلنوشته ای تقدیم به حضرت رقیه(س) آورده است: امسال با رقیه همدردی می کنم، قرار است هردو پیاده به یاد بابا وبه دنبال بابا...
کد خبر: ۵۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ - 17November 2015

هر دو پیاده به یاد بابا و به دنبال بابا....

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نزدیک به چهل روز از شهادت سردار حاج حسین همدانی در سوریه می گذرد. "ابووهب" جبهه های مقاومت و "حبیب" جبهه های دفاع مقدس 16 مهرماه امسال سرود شهادت خواند. انتظار شهادت نقطه ی امیدی بود که حاج حسین را هیچ گاه از جبهه های نبرد دشمنان علیه اسلام محمدی جدا نکرد. روزگاری در دفاع مقدس و امروز در سوریه. همین انتظار شیرین شهادت او را به مولایش حسین(ع) رساند.

حال در آستانه چهلم شهادت سردار سرفراز اسلام حاج حسین همدانی و نزدیک شدن به اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و آغاز پیاده روی زائران اربعین حسینی برای تجدید عهد با امام خود "سارا همدانی" فرزند حاج حسین همدانی دل نوشته ای را تقدیم دختر سه ساله اباعبدالله حضرت رقیه(س) کرده است:

"اربعین مولایمان حسین(ع) نزدیک است، اربعین پدرم حسین هم.

امسال با رقیه همدردی می کنم، قرار است هردو پیاده به یاد بابا وبه دنبال بابا...

این راه بی پدر چقدر سخت است، قدم قدم های این را با پدرم آمده بودم، حالا باید تمام این قدم ها را تنها و با شعار امان از دل زینبِ مادر صبوری کنم. رقیه؛ چگونه این درد را تاب آوردی؟!

قربان دل کوچکت، در خلوت با پدر چه گفتی که تو را با خود برد؟

بی تابم، دلتنگم و دیدار پدر را آرزوست..."

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها