مراسم چهلم شهید "یکه زارع" در دانشگاه قم برگزار شد

مراسم چهلم شهید ستار یکه زارع از شهدای احراز هویت شده دانشگاه قم، در مسجد دانشگاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ - 20November 2015

مراسم چهلم شهید

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدساز قم، مراسم چهلمین روز شناسایی شهید ستار یکه زارع و دیدار خانواده معظم آن بامزار مطهر وی پس از 32 سال چشم انتظاری، با حضور خانواده شهید و مسئولان و دانشجویان دانشگاه قم در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام ماندگاری رئیس موسسه روایت سیره شهدابا محوریت قیام کربلا و مظلومیت شهدای گمنام به ایراد سخن پرداخت.

سید محمد قاسمی معاون تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از جمله شرکت کنندگان در این مراسم معنوی بود.

شهید ستّار یکه زارع، متولد سال 1345 اعزامی از بسیج هشتگرد کرج، در سال 62 هنگامی که 17 سال داشت، در عملیات خیبر به فیض عظیم شهادت رسید و نامش در زمره شهدای گمنام ثبت گردید.

این شهید والامقام، در تاریخ 28 آذر سال 91 طی مراسم باشکوهی در قسمت خواهران دانشگاه تفکیک جنسیتی قم خاکسپاری و به همراه شهید گمنامی دیگر، مزارشان محفل راز و نیاز عاشقانه اساتید، کارمندان و دانشجویان ارادتمند به فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه قم بود.

پس از اعلام نتایج آزمایشات دی ان ای و احراز هویت شهید یکه زارع، گروهی متشکل از مسئولان و کارشناسان روز 11 مهر ماه جهت اعلام احراز هویت به خانواده معظم شهید، عازم کرج شدند و روز 13 مهر مراسم باشکوه نخستین حضور خانواده بر مزار فرزند شهید خود برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار