امام جمعه سرپل ذهاب:

شهید حجازی با تمام توان برای دفاع اسلام حرکت کرد

حجت الاسلام «فاطمی نسب»گفت:شهید حجازی در سوریه با مستشاری خود، در جبهه مقاومت، می ایستد برای اینکه از حریم اسلام دفاع کند، زیست ایشان زیست مومنانه است، با تمام توان برای دفاع اسلام حرکت کردند.
کد خبر: ۵۸۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹ - 20April 2023

شهید حجازی با تمام توان برای دفاع اسلام حرکت کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «سید محمد حجازی» جانشین سابق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر احمد ابن اسحاق(ره) شهرستان سرپلذهاب با حضور مسئولین و آحاد مختلف مردم و خانواده های شهدا برگزار شد اظهار داشت: ماه پرخیر و برکت ماه رمضان،ماهی است که رزایل اخلاقی از وجود انسان زدوده می شود، لذا باید سعی کنیم به طهارت روح در پایان رمضان دست پیدا کنیم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب به شخصیت بزرگوار شهید حجازی اشاره کرد و گفت: هر چه قدر به نام ،مسیر و گفتمان شهدا در جامعه توجه کنیم و در مقام عمل به آن عمل کنیم برای فرد و اجتماع مفید است.

وی اشاره کرد: امثال شهید سلیمانی ها، شهید حجازی ها، راهگشا و آغازی برای تحول فقر در اجتماع است و در باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهید کسی است در راه خدا کشته می شود،گفت: اگر کسی در دنیا مطهر زندگی کند، دغدغه خدمت به اسلام و قرآن و عامل به دستورات دین داشته باشد، در بستر هم بمیرد در مقام شهید است.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: شهید حجازی در همان ابتدای انقلاب،عمر مبارک خود را صرف دفاع از ارزش های و انقلاب می کند در هشت سال دفاع مقدس، و بعد در نیروی مقاومت سپاه قدس نیز جان خود به خطر می اندازد.

وی همچنین گفت:شهید حجازی در سوریه با مستشاری خود، در جبهه مقاومت، می ایستد برای اینکه از حریم اسلام دفاع کند، زیست ایشان زیست مومنانه است، با تمام توان برای دفاع اسلام حرکت کردند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: باید مانند شهدا زندگی کنیم،آلوده به انحرافات و زرایل نباشیم، در نهج البلاغه، این افراد هم ردیف شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار