امام جمعه شهرستان زرین دشت:

امنیّت، زیرساخت اساسی‌ برای پیشرفت و فعالیت‌های سازنده در کشور است

حجت‌الاسلام «دروندپور» گفت: امنیت یک کشور، زیرساخت اساسی برای همه فعالیت‌های در جهت پیشرفت آن کشور است و امنیت کنونی ما مرهون ایثارگری همه نهاد‌های نظامی، امنیتی و انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 21April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا دروند پور»، امام جمعه شهرستان زرین‌دشت امروز یکم اردیبهشت در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت یک کشور، زیرساخت اساسی‌ برای همه‌ فعالیت‌های در جهت پیشرفت آن کشور است و امنیت کنونی ما مرهون ایثارگری همه نهادهای نظامی، امنیتی و انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه زرین دشت بیان کرد: حضور ده‏‌ها هزار پایگاه بسیج اقشار، اصناف، مساجد، محلات و روستاها، از سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی ساخته است به همین جهت است که دشمنان نظام با توطئه های نخ نمای خود به دنبال سپاه‌هراسی در جامعه است.

حجت الاسلام دروند پور، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان ارشد که نیروهای مسلح یک حصار و دژ محکمی برای ملت و جامعه هستند، اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح به معنای واقعی کلمه، سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند.

وی افزود: عزیزانی که لباس مقدس نظامی پوشیده اند درواقع خود را برای دفاع از ملّت ایران و برای دفاع از هویّت اسلامی،ملّی، انقلابی و امنیت این کشور آماده کرده اند.

امام جمعه زرین دشت در ادامه بر ضرورت آمادگی کامل همه مردم برای مقابله با دشمنان تاکید کرد و گفت:ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تهدیدات دشمن ، هیچ‌گاه به طور کامل از بین نمی‌رود و همیشه به دنبال یک فرصت مناسبی برای ضربه زدن است.

حجت الاسلام دروندپور تصریح کرد: حوادث اخیری که در کشور اتفاق افتاد، نشانه بیداری دشمن بود، الان هم فکر نکنید که دشمن بیکار نشسته، بلکه درحال برنامه ریزی و منتظر فرصت مناسب برای ضربه زدن است،بنا براین وظیفه‌ ما در این میان، هوشیاری و حفظ اصول و موازین انقلاب است.

وی با ذکر این نکته که هوشیاری در این برهه حساس  تکلیف همگانی است، خاطرنشان ساخت: امنیّت یک کشور، زیرساخت اساسی‌ برای همه‌ فعالیّتهای در جهت پیشرفت آن کشور است و بحمدلله نیروهای مسلّح کشورمان مفتخرند که این زیرساخت اساسی را دارا و با عزم ،اراده‌ و جان خودشان، تأمین میکنند.

دروند پور ضمن قدردانی و عرض خداقوت به نیروهای فراجا، امنیت این شهرستان را مدیون تلاشهای شبانه روزی این عزیزان دانست و ابراز کرد: انشاالله خداوند به زندگی همه این عزیزان سبز پوش ، سرو قامت برکت دهد.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت در ادامه با تبریک دوم‌ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، عنوان کرد؛ سپاه عزیزمان در طول چهل و پنج  سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

«سپاه هراسی» توطئه نخ نمای دشمن

وی با اشاره به اصل ۱۵۰ قانون اساسی، یادآور شد:یکی از مهمترین وظایف سپاه، پاسداری از آرمان‏ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، لذا دشمنان این نظام و انقلاب از همان اوایل شکل گیری سپاه پاسدارن خصوصاً در این چند سال اخیر ،سپاه هراسی را جزو توطئه‌های نخ نما و راهبردهای کلان و مستمر خود قرار داده است که علتش هم اینست که سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی در همه جا و همیشه بوده و خنثی کننده توطئه‌‏های دشمنان است.

دروندپور ادامه داد: امروزه علاوه بر آرامش بخشی سپاه در عرصه امنیت داخلی و خارجی، چشم امید مردم ایران در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و شیوع بیماری و ... به حضور سریع و منسجم و فراگیر سپاه و بسیج مستضعفین در تمام نقاط از میهن اسلامی است.

امام جمعه زرین دشت اضافه کرد: حضور ده‏ها هزار پایگاه بسیج اقشار، اصناف، مساجد، محلات و روستاها، از سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی ساخته است.

وی گفت: سپاه پاسداران در همین شهرستان زرین دشت خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف، از قبیل جهاد سازندگی،  توزیع کمک های مومنانه، ساخت منازل محرومین، اجرای فعالیتهای جهادی در دورترین نقطه این شهرستان مانند منطقه عشایری بیخه سیاه و چه در پرداخت وامهای اشتغال زایی و .... ارائه کرده است.

دروند پور در خاتمه گفت: طبیعی است که کج اندشان و معاندین از رشد و توسعه این نهاد مقدس هراس داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها