امام جمعه نکا:

سپاه پاسداران فرزند راستین ملت ایران است

حجت‌الاسلام «محمدی لائینی» گفت: دشمنان بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران است و همواره در دل مردم جای خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 21April 2023

سپاه پاسداران فرزند راستین ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد صادق محمدی لائینی» امام جمعه نکا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان نکا با اشاره به شعار سال، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند و همه دستگا‌ها باید به اولویت دادن به «مهار تورم» و «رشد تولید» حساسیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره افزایش بی‌مهابای دلار در بازار افزود: وابستگی اقتصاد به دلار و نفت باید با برنامه‌ریزی در یک مسیر حساب شده قرار گیرد کما اینکه وابستگی به دلار باید قطع و مسئله ارزش پیدا کردن پول ملی در رأس برنامه‌ریزی‌ها قرار بگیرد.

امام جمعه نکا با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رزمندگان پاسدار و سپاه مقتدر به عنوان نهادی برآمده از متن جامعه اسلامی نقش بسزا و بی‌بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک‌های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته‌اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می‌کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران است و همواره در دل مردم جای خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار