فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه و بسیج در کنار هم پای کار انقلاب و مردم هستند

سردار عباسقلی‌زاده گفت: اگر برخی افراد تصور می‌کردند راه شهدا ادامه پیدا نکرده است؛ این فتنه آمریکایی صهیونیستی و داعش ثابت کرد جوانان امروزی با ایمان راسخ عین رزمندگان دوران دفاع مقدس در صحنه نبرد حق علیه باطل هستند. 
کد خبر: ۵۸۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ - 21April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا، امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که این انقلاب و چنین مردمانی را به ما داده است که تا الآن با استقامت و اطاعت از امامین ایستاده‌اند. 

وی با بیان اینکه در راستای ایجاد حکومت اسلامی باید یک‌ نیروی برای ایجاد امنیت پایدار برای اجرای احکام الهی و اسلامی و مقابله با انواع فتنه‌ها ایجاد شود، ادامه داد: حضرت امام رحمت الله با بینش خود تمام آینده را مدنظر قرار داد و دست به ایجاد نهادهای انقلابی زد که یک مورد آن تشکیل سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین بود. 

فرمانده سپاه عاشورا افزود: شاید در اوایل انقلاب این قدر تصور نمی‌شد که تشکیل سپاه و بسیج چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد ولی الآن شاهد این هستیم با تدبیر پیامبرگونه امام، خیرات و برکات این تصمیم الهی را کل دنیا شاهد هستند. 

وی با تاکید بر دو‌ بازوی سپاه اعم از نیروهای پاسدار و قاطبه مردم(بسیج مستضعفین) گفت: این دو بازو با همدلی تمام توطئه‌ها داخلی و خارجی را دفع می‌کنند. 

عباسقلی‌زاده با اشاره به بحران‌های ایجاد شده در سال‌های اخیر برای انقلاب، گفت: با وجود شهدای تقدیمی، این مردم انقلابی بدون توجه به توطئه‌ها ایستاده و‌همچنان شهدا تقدیم می‌کند.  

وی با بیان اینکه با همه توطئه‌ها، مدافعان انقلاب در قالب نیروهای مسلح در صدد دفع و رفع این توطئه‌ها بوده و هستند، گفت: آینده‌نگری امام رحمت‌الله به کل دنیا ثابت شده و این آینده‌نگری باعث اضمحلال دشمنان اسلام شده است. 

فرمانده سپاه عاشورا افزود: اگر برخی افراد تصور می‌کردند راه شهدا ادامه پیدا نکرده است؛ این فتنه آمریکایی صهیونیستی و داعش ثابت کرد جوانان امروزی با ایمان راسخ عین رزمندگان دوران دفاع مقدس در صحنه نبرد حق علیه باطل هستند. 

وی گفت: راه شهدا تمام شدنی نیست زیرا جوانان غیور و مردم متدین و تمام اقشار جامعه همان اشخاصی هستند که انقلاب را پیاده کردند و با همان روحیه انقلابی پیش می‌برند. 

عباسقلی‌زاده با تاکید بر اینکه هر توطئه علیه جمهوری اسلامی می‌تواند سایر کشورها را ساقط کند، گفت: به لطف خدا و ایمان راسخ مردم همه این توطئه‌ها به خودشان برگشته شده است. 

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در تلاش ایجاد دنیایی کمپ گونه‌ای به کدخدایی خودش بود که به خاطر درایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نتوانسته به این آرزویش جامه عمل بپوشاند. 

فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه در کنار تمام رده‌های لشکری و کشوری قرار دارد؛ در کنار مردم عزیز قرار دارد. سپاه برای واکسیناسیون فلج اطفال کودکان در کنار وزارت بهداشت قرار گرفت تا تمام کودکان عزیز را تحت پوشش قرار دهد. 

وی ادامه داد: تولید بهترین واکسن کرونا و تزریق آن به جامعه و ایجاد مصونیت در جامعه از دیگر خدمات سپاه است. 

عباسقلی‌زاده با بیان اینکه از اولین روزهای پیروزی انقلاب یک‌روز آرامش نداشتیم، هر روز توطئه، تهدید، تحریم داشتیم، ادامه داد: این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و الآن در تمام زمینه‌ها پیشرفت داریم. 

وی ادامه‌داد: بحث مسائل معیشت و اقتصاد مردم از جمله موضوعات مهم است که سپاه برای حل این موضوع در کنار مردم قرار دارد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دولت حاضر در تلاش رفع مشکلات اقتصادی است، افزود: اگر مشکلات اقتصادی وجود دارد به خاطر اشتباهات بیست و چند سال پیش بر می‌گردد که این دولت تمام تلاش خود را می‌کند تا حلش کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار