مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی روابط عمومی‌های نیروهای مسلح در خوزستان

نوبخت گفت: مجموعه رسانه‌ای و روابط عمومی‌های فعال در نیروهای مسلح استان هر کدام دارای ظرفیت‌هایی هستند که این مهم با همکاری بین بخشی می‌تواند به یک جریان و بستر تاثیرگذار تبدیل شود.
کد خبر: ۵۸۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ - 25April 2023

برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی روابط عمومی‌های نیروهای مسلح در خوزستان«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی روابط عمومی‌های نیروهای مسلح در استان خبر داد و اظهار داشت: ضرورت همکاری همه جانبه نیروهای مسلح استان در حوزه‌های مختلف به خصوص در مواردی همچون تقویت سامانه ملی دفاع مقدس و مقاومت و انجام امور تبلیغاتی و رسانه ای باعث شد که امروز در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان میزبان کارشناسان روابط عمومی ارتش، سپاه و فراجا در استان باشیم.

وی افزود: سردار مرادحاجتی تاکید داشتند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود بارها به وحدت کلمه به خصوص در نیروهای مسلح اشاره کردند، ما نیز در پایتخت دفاع مقدس با یک رویه نوین باید در این راه پیشقدم باشیم.

نوبخت گفت: مجموعه رسانه‌ای و روابط عمومی‌های فعال در نیروهای مسلح استان هر کدام دارای ظرفیت‌هایی هستند که این مهم با همکاری بین بخشی می‌تواند به یک جریان و بستر تاثیرگذار تبدیل شود تا در ادامه آن، جامعه به نقش فرهنگی، اجتماعی و غیرنظامی نیروهای مسلح پی ببرند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در جلسه امروز نیز از راهبردها و پیشنهادات تخصصی همکاران عزیزمان در مجموعه روابط عمومی‌های نیروهای مسلح استان بهره مند شدیم و مقرر شد که این جلسات به صورت پیوسته و چرخشی به میزبانی یگان‌های مختلف در استان برگزار شود و تداوم یابد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار