رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه گیلان:

205 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در گیلان برگزار می‌شود

سرهنگ «اسکندری» از اجرای 205 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در استان گیلان خبر داد و گفت: یادواره شهدای 418 کارگر استان گیلان نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 25April 2023

اجرای 205 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «عباس اسکندری» رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگر کشور اظهار داشت: سازمان بسیج کارگران با بهره‌گیری از فرهنگ بسیجی و به‌کارگیری نیروهای جوان در جهت تحقق شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیز جامعه کارگری در عرصه کار و تولید به‌عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی در حال فعالیت هستند تصریح کرد: 205 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در سطح استان گیلان پیش‌بینی شده است.

اسکندری رویکرد برنامه‌های هفته بسیج کارگری را جهاد خدمت‌رسانی، امیدآفرینی و جهاد تبیین دانست و افزود: در راستای جهاد خدمت‌رسانی، تهیه و توزیع 5 هزار و 321 بسته کمک معیشتی و مومنانه برای توزیع بین نیازمندان تدارک دیده شد که در طول این هفته توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه 313 بسته معیشتی با مشارکت کارخانجات و واحدهای تولیدی برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده است گفت: مشارکت در ساخت و مرمت مسکن محرومین با همراهی گروه‌های جهادی و واحدهای تولیدی و پیگیری مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی از طریق متولیان کار و تولید استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان، برگزاری میز خدمت جهادی و تخصصی در واحدهای تولیدی و کارخانجات، تسهیل و کمک به رفع موانع تولید، آموزش و مهارت‌افزایی در واحدهای تولیدی با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای و برنامه ویزیت رایگان در شهرک‌های صنعتی را جزو دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارگری در سطح استان برشمرد و بیان کرد: برگزاری شیفت ایثار و اشاعه فرهنگ ایثار و فداکاری نیز در دستور کار است.

اسکندری از ویژه‌برنامه تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان گیلان در استانداری خبر داد و ابراز داشت: حضور در جمع کارگران حاشیه‌نشین و ساختمانی، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در جهت حمایت از کار و تولید، برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی، اعزام هیئت‌های «سفیران تولید» به مدارس و سخنرانی برخی مدیران صنایع در مدارس نیز در هفته بسیج کاری اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های تلاش برای ایجاد نشاط بین کارگران، بازدید دانش‌آموزان از واحدهای تولیدی و تکریم از مقام کارگر در قالب اردوی «راهیان پیشرفت» خاطرنشان‌ کرد: یادواره 418 شهید کارگر استان گیلان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار