هشدار درباره‌ احتمال شهادت اسیر فلسطینی پس از ۸۰ روز اعتصاب غذا

خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از گذشت ۸۰ روز از اعتصاب غذای خود، دچار وضعیت جسمی بسیار خطرناک و شرایط وخیمی شده است.
کد خبر: ۵۸۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ - 25April 2023

هشدار درباره‌ احتمال شهادت اسیر فلسطینی پس از ۸۰ روز اعتصاب غذابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، موسسه فلسطینی مهجه القدس با ورود وضعیت جسمی شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی به مرحله‌ای بسیار خطرناک، نسبت به احتمال شهادت وی هشدار داد.

این نهاد فلسطینی هشدار داد که از بدن این اسیر فلسطینی چیزی جز پوست و استخوان باقی نمانده است. همچنین وی چندین بار به کما رفته و احتمال شهادتش بسیار نزدیک است.

همسر شیخ خضر عدنان نیز در سخنانی تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی، مانع دیدار نمایندگان صلیب سرخ و سازمان‌های قانونی با وی شده و از آگاهی آن‌ها از وضعیت جسمانی شیخ خضر عدنان ممانعت به عمل می‎‌آورند.

وی افزود: از روز گذشته پس از انتقال این اسیر فلسطینی به بیمارستانی در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، اطلاعی از وضعیت سلامت وی در دست نیست.

شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی و از رهبران جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری، هشتادمین روز اعتصاب غذای خود را سپری می‌کند.

منابع فلسطینی معتقدند شیخ خضر عدنان همان گونه که در سال ۲۰۱۲ با اعتصاب غذای خود مرحله نوینی از مبارزات آزادی‌خواهانه را بنیان نهاد، هم‎‌اکنون نیز در تلاش است مرحله جدیدی از این مبارزات را پایه‌ریزی کند.

موسسه مهجه القدس با اعلام اینکه اعتصاب غذای خضر عدنان طولانی‌ترین اعتصاب غذای انفرادی در جهان است، افزود: وی طی ۸۰ روز اخیر از دریافت مواد تقویتی، سرم و مایعات خودداری کرده، معاینات پزشکی را رد کرده و تنها به نوشیدن آب کفایت نموده است.

مهجة القدس با هشدار نسبت به شهادت شیخ خضر تاکید کرد: رفتاری که با شیخ خضر می‌شود، اعدام تدریجی و قتل عمد و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار