وصیت‌نامه شهید «خضر عدنان»:

وعده نزدیک بودن پیروزی از جانب خدا/ فلسطین سرزمین خداوند و ما است

«خضر عدنان» که در زندان رژیم صهیونیستی بر اثر بی توجهی پزشکی به اوضاع وخیم وی به شهادت رسید در وصیت‌نامه خود وعده پیروزی به ملت فلسطین داد.
کد خبر: ۵۸۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 02May 2023

فلسطین سرزمین خداوند و ما است/ پیروزی از جانب خدا نزدیک استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از عرب ۴۸، «خضر عدنان» یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین شب گذشته در اثر اهمال پزشکی نظامیان صهیونیست در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی که در اعتراض به بازداشت خود دست به اعتصاب غذای ۸۷ روزه زده بود در هشتاد و پنجمین روز اعتصاب غذا در بیمارستان زندان الرملة، یک وصیت‌نامه نوشت که متن آن بدین شرح است: زمان شهادت من نزدیک شده و باید یک وصیت‌نامه بنویسم. خدا را شاکرم که توفیق اعتصاب غذا را در مسیر آزادی به من داد. از خداوند به خاطر تمام نعمت‌هایی که بی شمار به من اعطا کرده، ممنونم.

در ادامه این وصیت‌نامه آمده است: من در حالی این کلمات را می‌نویسم که گوشت بدنم آب شده و ضعف بدنی تمام وجودم را در زندان الرمله گرفته است. از همسر و فرزندانم می‌خواهم همیشه حرف حق را بگویند و به اصول دین پایبند بوده و بدانند که بهترین منازل در فلسطین، منازل شهدا، اسرا، مجروحان و افراد صالح است.

اگر شهید شدم اجازه ندهید اشغالگران صهیونیست بدن من را کالبد شکافی کنند. روی قبرم بنویسید بنده محتاج خدا. یک قبر ساده برای من انتخاب کنید. امیدوارم خداوند قبر‌های ما را باغی از بهشت قرار دهد.

شهید خضر عدنان خطاب به ملت فلسطین نوشته است: به پیروزی از جانب خداوند اطمینان داشته باشید. فلسطین سرزمین خداوند و ما است. هرچقدر اشغالگران به جنایات خود و ظلم و ستمشان ادامه دادند شما ناامید نشوید. پیروزی از جانب خدا نزدیک است. به همه خانواده‌های شهدای فلسطین و اسرا درود می‌فرستم.

باشگاه اسرای فلسطین از شهادت «خضر عدنان»، زندانی فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خبر داده است. باشگاه اسرای فلسطینی با اعلام این خبر تأسف بار، رژیم اشغالگر اسرائیل را به ترور شیخ خضر عدنان با برنامه‌ریزی قبلی متهم کرد.

هفته گذشته «خضر عدنان» اسیر فلسطینی و از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی برای هشتاد و یکمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه داد و باشگاه اسیران فلسطینی نسبت به وخامت حال او هشدار داده بود.

خضر عدنان ۴۴ ساله در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست نظامیان اشغالگر و با وجود وخامت اوضاع جسمانی، به اعتصاب غذا دست زده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار