سردبیر ماهنامه «جاودانه‌ها»:

ترویج سبک زندگی شهدا در «جاودانه‌ها» مورد توجه قرار گرفته است

«پوروهابی» گفت: در انتخاب برشی از وصیت‌نامه شهدا تاکید بر ترویج سبک زندگی آنان شده است.
کد خبر: ۵۸۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 25April 2023

ترویج سبک زندگی شهدا در «جاودانه‌ها» مورد توجه قرار گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه «جاودانه‌ها» با موضوع اخبار کنگره، معرفی شهدا و هشت هزار شهید استان همدان، با حضور دبیر اجرایی کنگره، هیئت تحریریه و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

«زهره پوروهابی» سردبیر ماهنامه جاودانه‌ها در این مراسم اظهار داشت: ما معتقدیم که کار برای شهدا روزی می‌شود و تیم رسانه‌ای سپهر غرب این توفیق را داشت که از بهمن سال ۱۴۰۲ به عنوان خادم رسانه‌ای شهدا معرفی شود.

وی افزود: از همان ابتدا این راهبرد را تعیین کردیم که آنچه منعکس می‌کنیم روایت کامل و دست اول باشد، از این جهت که معتقدیم وقتی پیشکسوتان خودشان در معرکه هستند، روایت دوم زیاد جایگاهی نخواهد داشت.

سردبیر ماهنامه جاودانه‌ها با بیان اینکه می‌خواهیم خاطرات دوران دفاع مقدس را از این روش در جامعه انتشار دهیم، تصریح کرد: در بخشی از جاودانه‌ها تلاش کردیم تا یک گام عقب‌تر برویم و حماسه مردم همدان در دوران انقلاب را روایت کردیم، علاوه بر اینکه سبک زندگی شهدا را مدنظر قرار دادیم و به عملیات‌هایی که در هر ماه برگزار شده پرداخته‌ایم.

پوروهابی با اشاره به اینکه در انتخاب برشی از وصیت‌نامه شهدا تاکید بر ترویج سبک زندگی آنان شده است، متذکر شد: تلاش کردیم تا با استفاده از ظرفیت روزنامه سپهرغرب کاری را ارائه دهیم که بتوانیم از آن دفاع کنیم و نگاه ما برای جاودانه‌ها نگاه به اثری به عنوان باقیات و صالحات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها