مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

امکانات ورزشی جامعه بزرگ جانبازان فارس جوابگوی نیاز آنها نیست

«بیانی» گفت: ورزش نقش مهمی در بهبود روحیه و سلامت افراد دارد و در این زمینه جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان فارس نیازمند استفاده از ظرفیت‌های ورزشی هستند و امکانات ما در این حوزه محدود است.
کد خبر: ۵۸۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ - 25April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز پنجم اردیبهشت ماه در دیدار با شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت: ورزش نقش مهمی در بهبود روحیه و سلامت افراد دارد و در این زمینه جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان فارس نیازمند استفاده از ظرفیت‌های ورزشی هستند و امکانات ما در این حوزه محدود است.

ابراهیم بیانی ابتدا بیان کرد: در دوران دفاع مقدس که سال‌های زیادی از پیروزی انقلاب نمی‌گذشت و جمعیت ایران اسلامی به ۳۵ میلیون نفر می رسید سه و نیم میلیون نفر در جبهه حضور یافتند و جنگ با جمعیتی کمتر از ۱۰ درصد مردم اداره شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: در آن زمان دو ابرقدرت بزرگ دنیا آمریکا و شوروی به همراه ۴۴ کشور توانمند دیگر در کنار صدام تجهیزات و اسلحه و حمایت مالی از رژیم بعث می‌کردند.

ابراهیم بیانی ادامه داد : تنها کشور کویت پس از حمله نظامی صدام به آن کشور اعلام داشت که در دوران دفاع مقدس ۸۰ میلیارد دلار کمک مالی به صدام کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان داشت : در طول دوران دفاع مقدس ۱۹۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده و استان فارس با ۱۴۵۰۰ شهید، ۲۲۳۰ جانباز و ۴۲ هزار آزاده استانی شاخص در این خصوص است و این تعداد معادل شهدا جانبازان و ایثارگران7 استان کشور بود.

وی در بخش دیگری صحبت‌های خود ورزش را برای جامعه جانبازان مفید برشمرد و گفت: ورزش ارتباط مستقیمی با سلامت دارد و جانبازان نیز نیازمند استفاده از ظرفیت‌های ورزشی هستند و امکانات ما در این حوزه محدود است.

بیانی در پایان تاکید کرد: نیازمندیم در این بخش از ظرفیت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و سایر دستگاه‌ها جهت رفع نیاز جامعه هدف خود بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار