در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده ولی فقیه در سپاه: توافق ایران و عربستان موجب افزایش توان جبهه مقاومت می‌شود

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: عربستانی‌ها واقعیت قدرت و توان جبهه مقاومت را پذیرفتند و پی بردند که مقابله با جبهه مقاومت دستاوردی جز شکست برای آن‌ها ندارد.
کد خبر: ۵۸۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶ - 26April 2023

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیحجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره توافق عربستان و ایران و تأثیرات آن بر تحولات منطقه اظهار داشت: یکی از نقشه‌های جبهه استکبار و آمریکا تشکیل جبهه عربی ضدایرانی با محوریت عربستان بود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: اینکه عربستان به این نتیجه رسید که تکیه بر آمریکا با منافع ملی آن‌ها سازگار نیست و برای آن‌ها دستاوردی ندارد، نشان از شکست راهبرد آمریکا در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه عربستان به آمریکا اعتمادی ندارد، تأکید کرد: انقلاب اسلامی از استحکام، قوت و قدرت بالایی برخوردار است؛ بر همین اساس عربستان به این نتیجه رسید که نزدیکی با جمهوری اسلامی سازگار با منافع آن‌هاست.

وی ادامه داد: عربستان به این نتیجه رسید که آمریکا نمی‌تواند آن‌ها را از باتلاق یمن خارج کند و برای اینکه در بین کشور‌های اسلامی بیشتر دچار آسیب نشوند، باید به جمهوری اسلامی نزدیک شوند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه آمریکا با تمامی توان به دنبال قرار دادن عربستان و امارات در مقابل جبهه مقاومت بود، گفت: نزدیک شدن عربستان به ایران، سوریه و کشور‌های محور مقاومت نشان‌دهنده خارج شدن سعودی‌ها از جبهه مقابله با مقاومت است؛ آن‌ها واقعیت قدرت و توان جبهه مقاومت را پذیرفتند و پی بردند که مقابله با جبهه مقاومت دستاوردی جز شکست برای آن‌ها ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه توافق عربستان و ایران را دارای آثار فراوانی در منطقه برشمرد و یادآور شد: توافق عربستان و ایران توان جبهه مقاومت در مقابل جبهه کفر را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها