مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز با عنوان «همکلاسی‌های آسمانی»

رضا عزتی از برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز با عنوان «همکلاسی‌های آسمانی» در این استان خبر داد و گفت: یادواره ۱۱۰۰ شهید معلم و دانش آموز در شهرستانهای لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ - 26April 2023

به گزارش برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز با عنوان «همکلاسی‌های آسمانی»دفاع‌پرس از خرم آباد،، «رضا عزتی» مدیرکل آموزش و پرورش لرستان  امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با همت اداره امور شاهد و ایثارگران و بسیج فرهنگیان و دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، یادواره ۱۱۰۰ شهید معلم و دانش آموز در شهرستانهای لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۱۰ یادواره شهدا با عنوان «همکلاسی‌های آسمانی» گفت: این یادواره در راستای کنگره ۶۵۵۱ شهید استان و همچنین گرامیداشت هزار و ۱۰۰ شهید معلم و دانش آموز استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، افزود: این مراسم به ترتیب در شهرهای رومشکان، کوهدشت، پلدختر، ازنا، بروجرد، دورود، الشتر، چگنی، نورآباد و الیگودرز از پنج تا ۱۰ اردیبهشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حال برگزاری است.

عزتی تصریح کرد: در این یادواره‌ها از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدای معلم و دانش آموز استان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها