معاون اجرایی رئیس‌جمهوری خبر داد؛

رفع مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان در سفر رئیس‌جمهوری

منصوری گفت: به برکت سفر دوم حجت‌الاسلام رئیسی به خوزستان رفع مساله آب و فاضلاب استان سرعت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۸۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 26April 2023

رفع مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان در سفر رئیس‌جمهوریبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رییس‌جمهوری و هیأت دولت فردا به استان خوزستان سفر می‌کند که این هفتمین سفر رئیس‌جمهوری به این استان و دومین سفر هیات دولت است.

منصوری افزود: علت سفر رییس‌جمهوری به این استان، اهمیت مسائل خوزستان برای شخص رئیس‌جمهور و هیات دولت است و در مجموعه مصوبات دور اول سفر هیات دولت به این استان اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

معاون اجرایی رییس جمهور خاطرنشان کرد: طی یک سال و نیم اخیر از محل اعتبارات مصوبات سفر حدود ۸ هزار میلیارد تومان تامین منابع برای استان خوزستان صورت گرفته و این تامین منابع باعث شده که استان خوزستان و شهر اهواز به یک کارگاه بزرگ و فعال سازندگی تبدیل شود.

منصوری خاطرنشان کرد: به برکت سفر دوم این رفع مساله آب و فاضلاب استان سرعت می‌گیرد و رئیس جمهور فردا سفر خود را از شهر دزفول آغاز خواهند کرد و سپس در شهر اندیمشک حضور می یابد و در اندیمشک افتتاح پروژه‌های مختلف و دیدار مردمی را خواهیم داشت.

وی افزود: در اهواز هم برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله حضور در مجموعه آب و فاضلاب، وزارت نیرو و حضور در جلسه کاملاً عملیاتی در موضوع آب و فاضلاب از دیگر برنامه‌هاست .همچنین دیدار مردمی با مردم شهر اهواز از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار