فرمانده سپاه الغدیر یزد:

جامعه دانشگاهیان باید در صف مقدم جهاد تبیین باشند

سردار زارع کمالی گفت: جامعه دانشگاهیان از گروه های مرجع هستند و با تلاش علمی و فرهنگی می‌توانند در صف مقدم جهاد تبیین و امید آفرینی باشند.
کد خبر: ۵۸۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 26April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در دیدار با جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار داشت: همین حادثه کافی است برای اثبات حقانیت این انقلاب و هرجا دین خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد.

وی اذعان کرد: سپاه یک نهادی هست که برامده از مردم، برای مردم است، مردمی که بیشتر از مسئولین با همه مشکلات پای این انقلاب ایستاده اند و ناملایمات و سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر مشکلات و دغدغه‌های مردم را زیاد دانست و اظهار داشت: کسی که درخانه اجاره‌ای نشسته است، با این گرانی از خانه بیرون بیاید و دم از انقلاب و اسلام بزند و در راهپیمایی و مناسبت‌ها شرکت کند کار بسیار سختی می‌باشد، ولی به لطف خداوند هرچه دشمن بیشتر فشار می‌آورد و بیشتر تلاش می‌کند، مردم اعتقاد قلبیشان به نظام و انقلاب بیشتر می‌شود و مسئولین بایستی قدردان این مردم باشند.

سردار زارع کمالی با اشاره به نقشه‌های دشمن در انحراف اذهان عمومی اظهار کرد: در حال حاضر که بدخواهان این ملت تمام تلاش خود را به کارمی‌برند و با بیش از ۲۰۰ کانال ماهواره‌ای سعی در وارد کردن شبه در باور‌ها می‌باشند، یکی از راه‌هایی که می‌تواند خیلی اثر گذار بوده و بیشترین تاثیر را در جامعه داشته باشد، جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: در گام دوم که کجا بودیم کجا هستیم و به کجا می‌رویم.

وی ادامه داد: دانشگاهیان؛ دانشجو و استاد جهاد تبیین بایستی امید آفرینی را در جامعه را داشته باشد و بدانیم که دشمن به دنبال القا روحیه یاس و ناامیدی در جامعه می‌باشد.

سردار تیپ الغدیر ادامه داد: یکی از بحث‌هایی که دشمن به دنبالش اشت ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه می‌باشد، ولی واقعیت این هست که منشا خصومت دشمن با ما، بحث اقتدار جمهوری اسلامی هست که دانشگاه به خوبی می‌تواند به ایفای نقش بپردازد، درانقلاب همین طور بود، اول انقلاب هم به نوعی دانشجو‌ها بیشتر قبول می‌کردند، خانواده‌ها حرف آن‌ها را بیشتر می‌پذیرفتند و امیدوارم در جهاد تبیین نقش مهم را اساتید و دانشجویان داشته باشند.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج افتخار می‌کند که خادم این مردم است و خواهد بود و در این مسیر اگر خدا بخواهد می‌ماند و عاقبت همه به خیر باشد و از خداوند می‌خواهم عاقبت ما را ختم به شهادت قرار دهد که این بالاترین مزدی است که خداوند به بندگان مقرب خود می‌دهد.

سردار حسین زارع کمالی با اشاره به حادثه ۵ اردیبهشت سال ۵۸، خداوند را یاری گر اسلام و مردم دانست و بیان گرد: بحثی که بار‌ها در قرآن تکرار شده بحث امداد‌های غیبی که توی این قضایا به تصویر کشیده است و آمریکائیان به این مطلب معترف بودند که خدای خمینی بر خدای ما پیروز شد.

وی ادامه داد: آن‌ها قبل از عملیات رفتند به عیسی متوسل شدند و دعا خواندند و تنها روی وسایل و تجهیزات مادی سرمایه‌گذاری نکردند و به جبنه معنوی هم توجه داشتند با اینکه چند بار این عملیات را بازسازی کردند در نهایت به این نتیجه رسیدند که خدای خمینی بر خدای آن‌ها پیروز شد.

در ادامه حجت الاسلام «حسن زارع» مسئول نهاد مقام معظم رهبری با تبریک عید فطر بیان کرد: با پیروزی انقلاب ابهت آمریکا شکسته شد و نسل امروز نمی‌دانند آن‌ها بر دنیا آقایی می‌کردند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد با اشاره به اوایل انقلاب و برتری دشمن در تمام ابعاد اظهار کرد: بسیاری از روشنفکران، قد علم کردن و ایستادن در مقابل زور گویی‌های آمریکا را غیر ممکن می‌دانستند، ولی به برکت یاری خداوند الان نزول و فرود آمدن دشمن را مقابل انقلاب مشاهده می‌کنیم و همه ما باید شاکر این نعمت باشیم.

حجت الاسلام حسن زارع ضمن آرزوی توفیق برای درک این نعمت الهی اذعان داشت: اگر سپاه نبود هیچ چیز نبود تعارف نیست، واقعیت است و همه جاه سپاه را یاور مظلومان در جهان دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار