مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

امروز در جایگاه قدرتی تاثیرگذار در منطقه هستیم

حجت الاسلام معبودی گفت: امروز در جایگاه قدرتی تاثیرگذار در منطقه هستیم و در مسائل جهانی منطق قوی داریم. در مسائل پزشکی، هوا فضا، هسته‌ای رکورد دار هستیم و در حوزه خدمات اجتماعی و عمومی پیشرفت بی‌سابقه‌ای داشتیم.
کد خبر: ۵۸۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ - 26April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در مراسم روز کار و کارگر در شرکت کنتور سازی با حضور مدیران و کارگران این شرکت، با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم اظهار داشت: ما مشکل اقتصادی داریم حل مشکلات اقتصادی به رشد تولید بستگی دارد و تولید کنندگان امور اقتصادی، افسران خط مقدم در جنگ ترکیبی همه جانبه دشمن علیه ملت هستند.

وی گفت: بیانه گام دوم از سه قسمت که در گذشته کجا بودیم و در حال حاضر کجا هستیم و در آینده باید کجا باشیم اشاره دارد. پیش از انقلاب رژیمی مستبد و طاغوتی بر کشور مسلط بود و در یک انحطاط فرهنگی قرار داشتیم و نتیجه انحطاط، عقب ماندگی در عرصه های مختلف داشتیم و یک ملت تحقیر شده بودیم که فساد سیستمی فراگیر شده و نهادینه شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به بخش دوم بیانیه که امروز در کجا هستیم عنوان کرد: بعداز انقلاب به استقلال مخصوصا در حوزه های سیاسی، نظامی و امنیتی و اقتدار و عزت ملی مجهز شدیم.

وی افزود: امروز در جایگاه قدرت تاثیرگذار در منطقه هستیم و در مسائل جهانی منطق قوی داریم. در مسائل پزشکی، هوا فضا، هسته ای رکورد دار هستیم و در حوزه خدمات اجتماعی و عمومی پیشرفت بی سابقه ای داشتیم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به انتظارات در آینده در بیانیه گام دوم اشاره کرد و افزود: آینده انقلاب، رسیدن به تمدن اسلامی است که زمینه ساز ظهور ولایت عظما خواهیم بود.

حجت الاسلام معبودی در پایان یادآور شد: تعدای از لوازم رسیدن و انتظارات رهبری برای رسیدن به این موضوع شامل؛ تربیت نیروی انسانی مومن در کنار تولید، دشمن شناسی، نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید، شکوفا کردن استعداها در تمام زمینه ها به ویژه عرصه اقتصادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار